poniedziałek, 12 maja 2014

Distressed z glitterem :)

Mani który chcę Wam dziś pokazać, nosiłam na paznokciach już jakiś czas temu, bo jeszcze przed poznańskimi targami..
Nie wiem dlaczego nie mam notatek odnośnie użytych lakierów :(
Byłam pewna, że spisywałam co i jak.. Może zrobiłam to na kartce i gdzieś ją przesiałam? Hmm.. W moim przypadku to bardzo możliwe..  ;)

Kolorów było w każdym razie co nie miara.. Pamiętam, że używałam China Glaze Fancy Pants, China Glazy Happy Go Lucky, kilku lakierów Hean City Fashion, czerni Wibo i glitteru OPI Servin Up Sparkle.. Barry M Blue Cobalt chyba też tam jest ;)

Ale dokładnie niestety już sobie nie przypomnę..

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)





wersja zmatowiona (moim zdaniem jednak z błyskiem wygląda lepiej)


 Jak Wam się podoba?

62 komentarze:

  1. Pstrokato bardzo :D Raz na jakiś czas fajnie sobie takie maziajki zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie Ci wyszło, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Na jakieś depresyjne dni musiałabym sobie coś takiego trzasnąć, to zaraz bym ożyła. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są <3 lubię takie pstrokate ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ! Bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt uzyskałaś :) wygląda bardzo misternie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mani się podoba :)

      Usuń
  7. mieszanka wybuchowa :) super

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Poza tym kochana zapraszam Ciebie na moje urodzinowe rozdanie, do zgarnięcia kredka Clinique :)

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  9. Cudo pozytywne zmalowałaś :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. ile się dzieje na Twoich pazurkach! ;D świetnie wyglądają - przyciągają uwagę ;) bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już myślałam, że blogger nawala i nie pokazuje mi postów, a dopiero teraz zauważyłam, że nie miałam Twojego bloga w obserwowanych! ;o
      teraz dodałam i będę na bieżąco ;)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę. Miło mi, że masz ochotę do mnie zaglądać.. Serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  11. bałaganiarskie takie, cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne na lato! Szalone w pozytywnym sensie, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie, jak stare grafitti :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie!!!! Zrób mi takie (te z połyskiem) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne.. Wpadaj do Poznania, coś wyczarujemy :D

      Usuń
  15. Są świetne! Chętnie bym takie ponosiła... tyle mam w planach różnych zdobień i jakoś nie mogę się za to zabrać (np. akwarele...) Kiedyś się uda :-) A na razie będę się zachwycać zdobieniami u innych :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah.. Skąd ja to znam.. Planów taaaaka masa, tylko czasu wiecznie brak..

      Usuń
  16. Ekstra!! Lubię jak się dzieje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. ohohoo! ale szał :) strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozwaliłaś system tym 'zdobieniem' :) Cudne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję.. Bardzo się cieszę, że tak przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Oj tam chaos.. Artystyczny nieład ;)

      Usuń
  20. Fajne, wygląda jak jakiś abstrakcyjny mural :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ale psychodela, ale super są. uwielbiam takie nieoczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)