Przejdź do głównej zawartości

Looksfera gości blogerów - relacja

Witajcie moi drodzy..
Dziś chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami ze wspaniałego spotkania blogerskiego, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w sobotę 22 lutego.

Spotkanie zorganizował dla nas Pan Maciej Sobczak z firmy Pro-Select, która to jest dystrybutorem kosmetyków, akcesoriów oraz sprzętu dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych.
Wśród reprezentowanych przez nich marek znajdziecie m.in: Selective Professional, InebryaArmagan Hair Therapy Oil czy lakiery Kezy Nails.. A to tylko kilka z nich.. Wszystkie te produkty dostępne są w ich sklepie internetowym KLIK lub stacjonarnie w Poznaniu przy ulicy 28 czerwca 153.

Samo spotkanie odbyło się w klimatycznym studiu wizerunku Looksfera, mieszczącym się na poznańskiej starówce przy ulicy Żydowskiej 9.

Powitano nas szampanem i słodkim co nieco :)



Podczas blisko 4 godzinnego! spotkania miałyśmy okazję dowiedzieć się wielu niezwykle interesujących rzeczy na temat analizy kolorystycznej oraz jej roli zarówno w stylizacji, wizażu jak i fryzjerstwie.

Zarówno wizażysta Pan Darek Kubiak jak i stylistka fryzjer Pani Basia Grzybisławska opowiadali o swoim zawodzie z ogromną pasją.. Dowiedziałyśmy się między innymi jak ważne w analizie kolorystycznej są temperatura, atrybuty, walory czy chromatyczność.. Informacji był ogrom i powiem Wam szczerze, że chyba nadal nie do końca ogarniam, bo to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa, ale słuchało się tego fantastycznie, a informacje które uzyskałyśmy z pewnością nieco rozjaśniły nam temat..


Pani Basia i Pan Darek prezentują tabelę kolorów dla Głębokiej jesieni (to akurat okazuje się być mój typ) - jak widać Panu Darkowi nijak w nich do twarzy ;)
Buzia jest jakby "schowana" To kolory wychodzą na pierwszy plan.


Jasne lato to już zupełnie inna bajka.. Różnicę chyba widać :)
Kolory dopełniają twarz Pana Darka, a nie wybijają się na pierwszy plan.


Tutaj sprawdzaliśmy jaka temperatura pasuje Dominice. I tu zagadka dla Was.. Złoto czy srebro?? :)



Ja też załapałam się na analizę :)

Jak widzicie, jasne lato to zdecydowanie nie mój typ ;)

Największe wrażenie zrobiły na mnie jednak warsztaty praktyczne, gdzie na sobie nawzajem (oczywiście pod czujnym okiem naszych gospodarzy) mogłyśmy próbować dokonać takiej analizy kolorystycznej, sprawdzić jak olbrzymie znaczenie w odbiorze osoby mają kolory i jak wiele potrafią zmienić..
Nie uwierzyłybyście jak w niemal magiczny sposób odpowiednio dobrany kolor potrafi ukryć niechciane "chomiczki " na buzi. Ja byłam w szoku..

Analiza Goshy (Różowej Szpilki) okazała się trudniejsza niż nam się wydawało.

Asystuję podczas analizy Doni. Musiałam uważać żeby nie pokazywać moich kolorowych pazurków, bo wszelkie tego typu rzeczy mogą zaburzać odbiór analizowanej osoby :)

Analizujemy Obsession

Po skończeniu tematu analizy kolorystycznej moja imienniczka, Pani Marta opowiedziała nam trochę na temat profesjonalnej linii kosmetyków marki Farmona.







Powiem Wam, że to było niesamowite spotkanie.. Nie tylko spędziłam czas w przemiłym towarzystwie i genialnej atmosferze, ale też dowiedziałam się wielu nowych i bardzo interesujących rzeczy na temat analizy kolorystycznej..  Temat jest niezwykle szeroki i wbrew pozorom wcale nie łatwy, ale to spotkanie pozwoliło nam poznać podstawowe zasady którymi taka analiza się kieruje.. :)  Teraz nic, tylko wcielać w życie to czego się nauczyłyśmy :D

Chciałabym tutaj serdecznie podziękować Panu Maciejowi za organizację spotkania, a Pani Basi, Pani Marcie i Panu Darkowi za podzielenie się z nami swoją wiedzą i pasją..
To spotkanie pozostanie w mojej pamięci na długo..

Na koniec jeszcze troszkę zdjęć.. I tutaj ogromne podziękowania dla Wojtka, który udostępnił mi część swoich fotek.  Dziękuję :*


były i lakiery :D

czerwień w środku (nr 9) zobaczycie na pewno już niedługo na blogu :)

Kawaii Maniac, MrMajlajf i Pani Marta
od lewej: ja, Obsession, Donia i Sweet & Punchy


nie wiem jak Wy, ale ja pierwszy raz widziałam studio fryzjerskie w którym korzysta się z tabel kolorów, chust i folii
nasi gospodarze i eksperci :)
od lewej: Donia, Sweet & Punchy, Greatdee i Kawaii Maniac

Na koniec pożegnalne zdjęcie niemal całej ekipy (brak Różowej Szpilki, która musiała uciekać nieco wcześniej) - fotka autorstwa naszego gospodarza, Pana Macieja :)



W spotkaniu udział wzięli ;)

* Różowa Szpilka
* Obsession
* Maniaczka Drogeryjna
* Sweet & Punchy
* Greatdee
* Kawaii Maniac
* MrMajlajf

Komentarze

  1. Widać, że spotkanie było bardzo interesujące, sama chciałabym w takim uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesujące to mało powiedziane.. Strasznie dużo się dowiedzieliśmy na temat analizy kolorystycznej.. Nawet nie wiedziałam jak istotne są odpowiednio dobrane do urody kolory..

      Usuń
  2. Było świetnie! Takiego bogatego we wszelakie informacje spotkania jeszcze nie było. To dopiero początek naszej drogi w zakresie analizy kolorystycznej.
    Mam nadzieję, że do następnego! : ))))

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że fanie i sympatycznie było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh God... te miny. Czas zafundować sobie botox!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne spotkanie. Sama chętnie poddałabym się takiej analizie kolorystycznej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy powinien się takiej analizie poddać :)

      Usuń
  6. Świetna sprawa :D zawsze chciałam, żeby mi ktoś taką analizę kolorystyczną zrobił ;)
    Strasznie mi się marzy spotkanie z takimi właśnie atrakcjami ;) Bardziej umysłowymi i wiedzowymi niż materialnymi ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka analiza to super sprawa.. A my podczas tych 4 godzin i tak tylko liznęłyśmy tematu.. Nie sądziłam, że to takie skomplikowane ;)

      Usuń
  7. no pewnie, że złoto mi pasuje tylko analiza jeszcze o tym nie wie :) spotkanie rewelacyjne i mam nadzieję, że nie ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. I co? Odstawiłaś złote błyskotki?? ;)

      Usuń
  8. Spotkanie było super. Nowe, świetne doświadczenie, zdecydowanie mam nadzieję, że do następnego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio