piątek, 13 grudnia 2013

N.A.I.L. December Themes - Shopping

Pora na zdobienie drugiego tygodnia akcji N.A.I.L. December Themes. Tym razem temat to SHOPPING czyli ZAKUPY :D
A zakupy to coś co kobiety uwielbiają. Nie żebym była fanką chodzenia po sklepach, wręcz przeciwnie, ale za to w necie buszować uwielbiam :D
Jak przeczytałam temat tego tygodnia, to praktycznie od razu wiedziałam jakie zdobienie zrobię, bo pamiętałam o stemplach idealnie na tę okazję..

Na kolor bazowy wybrałam śliczną, intensywnie różową, piaskową chinkę, czyli China Glaze Bump & Grind.
Stempelki pochodzą z płytek: CH54, CH55, GA1 i BM-205











23 komentarze:

  1. przepiękne pazurki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyszło!:) a stempelki oddają w 100% temat projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że trafione idealnie.. Od razu wiedziałam po co sięgnę.. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj to prawda.. Mam 3 kolory chinek z tej serii i jestem nimi zachwycona :D

      Usuń
  4. wspaniale zestawione stempelki dają świetny manikiur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ten manicure, już się nie mogę doczekać kiedy przyjdą moje płytki do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalisz się jakiej firmy płyteczki zamówiłaś? :)

      Usuń
  6. Ja mam tak samo - też nie lubię chodzenia po sklepach, za to w internecie mogę dłuugo przeglądać różne strony :D
    A zdobienie fajne :) i podoba mi się ten piasek bazowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Łażenie po sklepach ograniczam do minimum (czytaj głównie szaf z lakierami w drogeriach ;) ) i tego co absolutnie konieczne, ale za to w necie mogę surfować godzinami ;)

      Usuń
  7. nice ! I have that cheeky stamp too :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. When I read about the theme for this week I knew I had to ue them. They fit perfectly :D

      Usuń
  8. jaa ale fajny mani ^^ też wolę buszować po sklepach internetowych niż stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mani :D Napisy chyba najbardziej oddają szał zakupowy :P Ja wolę szaleć po sklepach stacjonarnych bo nie lubię czekać na przesyłkę, ale rzadko się zdarza żeby w stacjonarnym sklepie był taki wybór jak w internetowym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. stempelek z metkami jest najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny świąteczny mani :-) Fajnie, że zamiast klasycznego lakieru jako bazy wybrałaś piasek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)