Przejdź do głównej zawartości

Pędzelki do zdobień Bundle Monster

Pewnie wiele z Was, zwłaszcza te które dopiero zaczynają swoją przygodę ze zdobieniem paznokci, zastanawia się nad wyborem odpowiednich pędzelków.. Wybór jest nawet spory, na samym Allegro widziałam ich masę, ja jednak zdecydowałam się na zakup gotowego zestawu od firmy Bundle Monster i to dziś o nim chciałabym Wam opowiedzieć..

Zestaw kosztuje $14,99, czyli ok 45-47 zł, a kupić go możecie TUTAJ


Zestaw przychodzi do nas w prostym, ale bardzo praktycznym i solidnym etui zapinanym na zatrzaski magnetyczne.. Niesamowicie wygodna rzecz zarówno do przechowywania pędzli jak i ich transportu..


W środku znajdziecie aż 20 różnych elementów - 14 pędzelków o różnych rozmiarach i kształtach, długą sonda i 5 sond dwustronnych.




Pędzelki osadzone są na drewnianych trzonkach o perłowym wykończeniu. Sondy natomiast osadzone są na trzonkach drewnianych w stanie surowym, że tak to ujmę ;)
Na wszystkich narzędziach mamy oczywiście napis "Bundle Monster"


Każdy z pędzelków z wyłączeniem dwóch wachalarzowych posiada dodatkową, nakładaną plastikową osłonkę która chroni włosie przed zdeformowaniem. Poza tym samo etui zawiera również taką sztywną folię, która niejako zamyka pędzle od góry - mam nadzieję, że widać to na pierwszym zdjęciu..

 Niestety nie mam pojęcia z jakiego włosia wykonane są te pędzelki, ale obstawiam, że jest to coś sztucznego.. W końcu naturalne włosie chyba nie wytrzymałoby używania farbek, lakierów czy acetonu.. No ale pewności nie mam.. W każdym razie mamy tam i włosie pomarańczowe i białe i brązowe..

Tak prezentują się wszystkie pędzelki razem.



A teraz kilka zdjęć poszczególnych pędzli w większym zbliżeniu..


Wachlarze.. Nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować.. Zazwyczaj robię gradient lakierami i gąbeczką, ale u kleopatre widziałam kiedyś cudny tutorial gradientu farbkami akrylowymi właśnie z użyciem takich pędzli..
Nie jestem przekonana czy tymi LIDLowymi farbkami by mi to wyszło.. Może jak kiedyś dorwę jakieś bardziej profesjonalne farbki akrylowe specjalnie do zdobienia paznokci, to spróbuję..


Dwa pędzelki o długich i cienkich włosiach.. Aż wstyd się przyznać, ale sięgnęłam po nie dopiero niedawno.. Okazało się, że świetnie nadają się do robienia długich prostych kresek.. A ja głupia męczyłam się z krótkim malutkim pędzelkiem ;)


Moja ulubiona grupa pędzli.. Po te małe i precyzyjne sięgam zdecydowanie najczęściej..


Te szersze pędzle świetnie nadadzą się do metody one stroke (zakładając, że ktoś umie takie kwiatki one stroke robić - mi niestety nie wychodzi)


No i na końcu sondy.. Ładnie wykonane, o różnej wielkości główkach.. Wszystko czego nam potrzeba jeśli o sondy chodzi..



Co do jakości pędzelków to moim zdaniem za tę cenę jest to na prawdę fajny zestaw.. Nie jest to może jakość jaką posiadają profesjonalne narzędzia do zdobień (nie żebym miała z takimi kiedykolwiek do czynienia, ale tak przypuszczam), aczkolwiek zdecydowanie warto dać im szansę.. Dla osób początkujących, amatorsko zajmujących się zdobieniem paznokci moim zdaniem będą jak znalazł :)

Mam je od grudnia 2011 roku, czyli już praktycznie 2 lata.. W tym czasie tylko w jednym z pędzelków skuwka odczepiła się od drewnianej rączki.. Wystarczyło podkleić to lekko i już wszystko gra.. Poza tym żadnych problemów z nimi nie miałam.. Włosie nie wypada, specjalnie mi się też nie odkształciło.. Jak dla mnie jest na prawdę świetnie..

Mogę Wam polecić ten zestaw z czystym sumieniem.. :)

Jak Wam się podoba? Skusiłybyście się na taki komplet czy waszym zdaniem taka ilość pędzelków jest Wam zbędna? Koniecznie dajcie znać.. :)


Komentarze

  1. Świetny zestaw ;) Jeśli kiedykolwiek będę chciała go zamówić wiem do kogo zgłosić się po pomoc ;) Cena też nie jest jakaś okrutna bo jak podliczę ile ja wydałam na swoje pędzelki w kilku zestawach wychodzi na to samo jeśli nie drożej. A i tak widzę, że jeszcze nie wszystkie typy udało mi się skompletować. No i te sondy!
    Co do gradientowania z użyciem wachlarzy i akrylowych farbek z Lidla - da się :D Tylko odrobinę cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Jak podliczyć koszt pojedynczych pędzli to taki zestaw wcale nie wychodzi drogo, a mamy komplet, fajnie zapakowany w etui, zawierający wszystkie podstawowe pędzle :)

      Ps. Mówisz, że się da?? To muszę spróbować.. :D

      Usuń
  2. I potem takie cuda tworzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dzięki za podanie strony gdzie można je kupić teraz święta idą ja potrzebuje pędzelków i muszę mojemu kochanemu pokazać żeby mi takie kupił:)jak mówisz że są dobrej jakości i że do amatorskiego zdobienia wystarcza to super bo ja mam takie byle jakie pędzelki no ale jak sie nie ma nic innego radzic sobie trzeba ale nowy sprzęt to nowe możliwości:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, mam je od 2 lat, poza tym jednym "wypadkiem" nic się z nimi nie dzieje, a to chyba najlepsza recenzja :) Myślę, że będziesz zadowolona..

      Usuń
  4. Zestaw jest mega pro, wkładasz do kufra i do gnasz klientki, wszystko w jednym miejscu, nie roznosi się w różne miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) Ja mam mniejszy i dla mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Końcówki małych sond w miniaturce wyglądały jak wiertła dentystyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw i super organizer :) ja mam jakieś zwykłe pędzelki z allegro i na razie mi wystarczają, nie sięgam po nie bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. połowy pewnie nie potrafiłabym obsłużyć:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie. Chociaż ja kupiłam taki mniejszy zestaw pędzelków (chyba 6 sztuk), a i tak używam 3 z nich. Wiec mi taki wielki nie potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw :-) ale pewnie nie wiedziałabym do czego użyć połowę z tych pędzelków. Bardziej zaawansowane zdobienie jakoś mnie przeraża i tylko obserwuje po cichutku takie cuda jak u Ciebie na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..