Przejdź do głównej zawartości

My Secret Sandy #174 Violet Star

My Secret Sandy #174 o nazwie Violet Star to lakier nie tylko o ładnym, intensywnym fioletowym kolorze, ale i fajnym, piaskowym wykończeniu, które uwielbiam.. Jak tylko zobaczyłam go na którymś z blogów (wybaczcie, ale nie pamiętam u kogo), wiedziałam, że muszę zapolować ;)
Jak postanowiłam, tak zrobiłam i już następnego dnia popędziłam do Natury i oto jest :D

Lakier kosztował jakieś 7 czy 8 zł, więc cena zdecydowanie przyjemna za 10 ml lakier :)

Pędzelek jest moim zdaniem dość wygodny, choć nieco krótki. Konsystencja lakieru bez zarzutu, malowało się nim bardzo łatwo i przyjemnie.. Do ładnego krycia wystarczyły mi 2 warstwy.. Czas schnięcia również okazał się bardzo przyzwoity, tak więc super..

Nosiłam go jako element zdobienia (pokażę je w następnym poście) przez 3 dni.. W tym czasie pojawił się jeden maleńki odprysk, co biorąc pod uwagę, że grałam w tym czasie bardzo intensywnie w golfa, jest na prawdę dobrym wynikiem.. Nawet końcówki nie wyglądały źle..

Szczerze mówiąc bardzo polubiłam ten lakier.. Za kolor, za fakturę, konsystencję i za trwałość..
Moim zdaniem zdecydowanie warto się za nim rozejrzeć :)

A Wam jak się podoba?


zdjęcia w sztucznym świetle





flash



Komentarze

  1. Kolor mi się podoba, dość nietypowy jak na piasek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nietypowy, ale fakt że w tych ogólnodostępnych takiego nie widziałam..

      Usuń
  2. Chyba dokupie sobie jeszcze ten fiolecik, mam już granat z brokatem z My Secret.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie się prezentuje, ja bardzo lubię ten ciepły odcień fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udał im się bardzo.. Żałuję, że póki co wypuścili tylko 4 odcienie.. Piaski to ostatnio zdecydowanie moje ulubione wykończenie, byłabym zachwycona gdyby wprowadzono więcej kolorów.. :)

      Usuń
  4. Dzisiaj mam go właśnie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczny :) kupiłam go jak tylko zobaczyłam na półce w naturze :D ten kolor faktycznie jest świetny i jak napisała Arnell, dość nietypowy jak na piasek, co tym bardziej jest w nim fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam że muszę go mieć.. I bardzo się cieszę, że udało mi się go upolować.. Mam nadzieję, że My Secret w przyszłości wypuści więcej kolorów o piaskowym wykończeniu.. Od GR są tańsze, a jakościowo dla mnie bez zarzutu, więc byłoby super :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny:) Chociaż faktura kojarzy mi się bardziej ze skóra, niż piaskiem, chyba nie jest do końca matowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie.. Całkiem matowy nie jest.. Jak sie przyjrzeć (zwłaszcza w buteleczce) widoczne są mikro drobinki błyszczące.. :)

      Usuń
  7. Bardzo radosny odcień.. podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę piękny, fiołkowy odcień :) Chciałabym kiedyś spróbować zagrać w golfa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam.. Bardzo fajna sprawa.. :D Ja długo się broniłam, nie sądziłam że mi się spodoba, ale przyznaję, że mnie wciągnęło.. :)

      Usuń
  9. Ładny odcień. Muszę mu się przyjrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się na niego skuszę :) widziałam go u koleżanki na paznokciach i mega mnie zauroczył :) Jak za taką cenę warto się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Za taką cenę, aż żal go nie wziąć :D

      Usuń
  11. piękny ma kolor, takie nasycony i ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor cudowny, niestety nie udało mi się go kupić. Co jestem w Naturze to jest tylko ten mocny, ciemny, który już mam i czerwień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu.. Szkoda.. Jak ja byłam to spokojnie kilka sztuk stało.. Trzymam kciuki żeby udało Ci się go w końcu upolować.. :)

      Usuń
  13. Kupiłam go ostatnio, piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi jeszcze ten ciemny.. Zobaczymy, może się skuszę przy następnej okazji :D

      Usuń
  14. Marzy mi się ten fiolecik, ale jako że nature mi zabrali i dali hebe, nie mam łatwego dostępu do niego,a jeździć na drugi koniec miasta tylko po niego mi się po prostu nie chce... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, że na drugi koniec miasta specjalnie to szkoda jechać.. Może przy okazji jakoś...

      Usuń
  15. kolor jest naprawdę piękny! superzdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Zwłaszcza, że wiesz że walczę o to by wreszcie robić dobrej jakości zdjęcia.. Te są w sztucznym świetle właśnie i chyba wyszły nie najgorzej, co bardzo mnie cieszy..

      Usuń
  16. mam złe doświadczenia z lakierami tej firmy, ale ten baardzo mi się spodobał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba!
    Choć piaski lubię oglądać na paznokciach innych dziewczyn, sama siebie w nich nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu po prostu.. Ja piaski koooocham.. A np. piórka na które też jest teraz szał, zupełnie mnie nie kręcą.. ;)

      Usuń
  18. mam go i teraz cieszę się jeszcze bardziej że jest w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem przyjemny, chociaż wolałabym wersję z jakimś błyskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta wersja sie podoba.. Ale taką z błyskiem też bym nie pogardziła, a co :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio