sobota, 20 lipca 2013

Holo doskonały, czyli Color Club Wild at Heart

Dziś mam dla Was nie lada rarytasik.. :D
Color Club Wild at Heart z kolekcji o tej samej nazwie, to bez wątpienia jeden z najładniejszych holo w moich zbiorach, ba, jeden z ładniejszych fioletów jakie w ogóle widziałam..
Cudny, dość ciemny, niezwykle intensywny fiolet, o bardzo wyraźnym efekcie holograficznym..

Lakier ma bardzo przyjemną, luźną konsystencję, szybko wysycha i jest świetnie napigmentowany.. Na zdjęciach mam co prawda 2 cienkie warstwy, ze względu na delikatne smużenie spowodowane odżywką pod spodem, ale myślę że na upartego spokojnie można by się obejść z jedną nieco grubszą warstwą..

Do tego cena jest całkiem znośna jak na tę markę.. Kupiłam go w sklepie Head2Toe Beauty za 3,1 dolara, czyli ok 10 zł :D
Co prawda jak policzyć dość drogą wysyłkę z USA, to wychodzi ostatecznie nieco więcej, ale nadal jest taniej niż tutaj u nas..

Jak Wam się podoba? Ja jestem w  nim zakochana  <3 p="">








33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Boski jest.. Na żywo nawet bardziej niż na zdjęciach :D

      Usuń
  2. kolor przepiękny, jednak ja wolę bardziej linearne holo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest idealny, ale wiadomo że to rzecz gustu :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda na paznokciach. ;) Ślicznie się mieni

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny, nie dość, że holo to w fiolecie który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się za nim rozejrzeć.. Moje serce skradł od razu.. Nie dość, ze holo, fiolet, to jeszcze ciemny i intensywny :D

      Usuń
  6. też go chyba kupię na head2toe. :P ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh.. gdyby tylko wysyłka od nich była tańsza :(
      Mam nawet kilka chinek w koszyku ;)

      Usuń
  7. ach też go mam! i też go tak uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Holo i do tego taki piękny fiolet - cudo!! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest nieziemski :D muszę w końcu sobie sprawić jakiś holo bo zjem monitor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym się nie zawiedziesz.. Jest boski :)

      Usuń
  10. jest piękny! jak dobrze że go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny, wydaje mi się, że to najpiękniejszy holo jaki widziałam, w każdym razie na pewno jest w pierwszej trójce. Jak dorodna śliweczka, obsypana brokatem w każdym kolorze tęczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pięknie go opisałaś.. I jak trafnie :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Takie holo to ja lubię.. Intensywne, głębokie.. Cudo..

      Usuń
  13. uwielbiam, dawno nim nie malowałam :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to trzeba nadrobić i szybciutko wrzucić na pazurki ;)

      Usuń
  14. Kolor jest fenomenalny! Chcę go :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. A da się go w ogole nie lubić?? ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)