środa, 26 czerwca 2013

Pueen Love Elements pierwsze podejście..

Niedawno pokazywałam Wam mój najnowszy zakup czyli płyteczki Pueen Love Elements, pamiętacie??
Recenzji zestawu jeszcze nie było, ale dziś mam dla Was pierwszy manicure z ich użyciem..

Bazą jest tutaj delikatny różyk od China Glaze o jakże adekwatnej do koloru nazwie Something Sweet :)
Na bazę nałożyłam stempel z płytki Pueen 27, używając do tego fioletowego lakieru do stempli Konad z serii Princess.

Zrobiłam w sumie dwa zdjęcia.. Jedno w wersji błyszczącej,a  drugie z topem matującym AllePaznokcie..
Która wersja bardziej Wam się podoba, no i co sądzicie o samym wzorze?
Moim zdaniem jest śliczny :)
Z resztą.. Cały zestaw zrobił na mnie olbrzymie wrażenie.. Wzory strasznie przypadły mi do gustu, a i jakościowo Pueen wypada świetnie..
No ale o tym niedługo w pełnej recenzji :)




22 komentarze:

  1. żałuję, że nie załapałam się na zamówienie. :( świetnie wyglądają te stemple. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, to prawda.. Nic tylko szukać kogoś kto dobije do 65 dolarów (podnieśli niestety kwotę od której zaczyna się darmowa wysyłka) i zamawiać... Rzuć hasło na FB.. Jestem przekonana, że chętni się znajdą :)

      Usuń
  2. boskie są te zdobienia na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Te stemple są na prawdę cudne.. Polecam :)

      Usuń
  3. Kocham stemple.. te są genialne! Mani wygląda bosko:) i chyba nawet w macie bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie początkowo tez chyba wolałam mat, a teraz jak tak siedzę i ogladam to zaczynam się wahać ;)

      Usuń
  4. Cudo! : ))
    Nie mogę się zdecydować, którą wersję wolę! Ta matowa wygląda szalenie intrygująco.
    Zazdroszczę pazurów, ale to już wiesz : DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, kurcze też chce takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne, wygląda jakby ręcznie robiona każda kreseczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt. Mi bardziej widzi się w wersji błyszczącej, przy macie wydaje się, jakby mani zaczynał się ścierać.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądają ;) elegancki efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja błyszcząca podoba mi się bardziej - a sam wzór jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)