środa, 29 maja 2013

Kolejny holo delikatesik - AllePaznokcie #998H

Kolejny lakier holograficzny od AllePaznokcie..
Numerek 998H, to jaśniutkie holo z delikatnymi fioletowymi tonami..
3 warstwy wyglądają nieźle, na paznokciach widzicie jednak 4 cieńsze..
Pigmentacja w tych jasnych kolorach niestety nieco zawodzi..

Lakier ma rzadką konsystencję i dobrze się nim maluje. Czas schnięcia też jest przyzwoity..

Za dużą 16 ml buteleczkę trzeba zapłacić 6,90 zł.
A kupić go możecie TUTAJ

Moim zdaniem fajny dla osób lubiących delikatne, jasne lakiery holograficzne.. Ja zdecydowanie w tym przypadku skłaniam się jednak ku intensywniejszym i ciemniejszym kolorom, jak choćby pokazywane wcześniej #004H czy #006H. To jednak kwestia gustu..

A co Wy o nim myślicie?







produkt został mi wysłany do zrecenzowania

18 komentarzy:

  1. Ładny taki delikatny. Ja jednak ostatnio lubię bardziej wyraziste paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię delikatne kolory, ale jeśli chodzi o holo to zdecydowanie preferuję ciemniejsze odcienie..

      Usuń
  2. ładny, niby nie rzucający sie w oczy, ale ma to COŚ w sobie co przyciąga wzrok ( tym wypadku efekt holo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt holo jest w nim całkiem fajny, to prawda..

      Usuń
  3. Bardzo delikatny.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny :) bardzo lubię holograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się patrzę na holo z allepaznokcie, to ciśnie mi się pytanie na usta "czemu to wszystko takie jasne"? ;) Ale za to jakie ładne holo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znakomita większość jest jasna.. Ale te malinowe wyglądają już całkiem fajnie..

      Usuń
  6. mam podobny kolor z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cztery warstwy to sporo, ale dla takiego efektu bym się pomęczyła :) Chociaż masz rację, kolory o większym nasyceniu przyjemniej się nosi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ale nie wyobrażam go sobie na paznokciach u stóp.

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonały, szkoda ze słaba pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę go kupić i zmieszać z ciemnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że może z którymś delikatesikiem pokuszę się o jakieś mixy.. Dobry pomysł, dobry :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)