Przejdź do głównej zawartości

Nic tak nie poprawia humoru jak niespodzianki..

Dziś po powrocie do domu (po cięęęężkim dniu w pracy) znalazłam na stole kolejną niespodziankę od sklepu AllePaznokcie..
I to jaką niespodziankę.. Mało nie padłam otwierając paczkę..



W środku znalazłam 12 cudeniek do przetestowania.. Kilka z nich to delikatne holo, ale są też i inne wykończenia.. Królują róże, fiolety, sreberko i złoto..
Do tej pory uśmiech nie schodzi mi z twarzy.. Ale kto może mi się dziwić ;)

Chciałabym w tym miejscu serdecznie podziękować sklepowi AllePaznokcie za zaufanie i paczki przechodzące moje najśmielsze oczekiwania.. :)

A teraz czas na prezentację najnowszych zdobyczy i mały teezer - póki co na wzorniku (zdjęcia z flashem, jako, że słoneczka niestety brak).
Prezentacja na pazurkach stopniowo.. Mam teraz tyle nowości do przetestowania, że zacznę chyba malować pazurki codziennie ;)
 Mam tylko nadzieję, że słoneczko zacznie niedługo pokazywać się regularnie, jako że tylko ono pokaże Wam te holosie w pełnej krasie :)

When I came back from work today (and it was a long and terrible day), I found another surprise package from AllePaznokcie. And what a package it was.. I couldn't believe my eyes when I opened it and say 12 new polishes. Some of them are holos, but there are also other finishes.. As you can see there are pinks, violets, silvers and golds..
I am smiling like a Cheshire cat right now, but can you blame me? ;)

I would like to thank AllePaznokcie store for their trust and packages that go beyond any of my expectations.

Now something you all are probably waiting for - little preview and a teezer on a nail weel (pictures taken with flash since there is no sun right now).
I will be showing them on my nails gradually,, I have so many new polishes to test, that I might have to start painting my nails everyday ;)
I just hope the sun will start shining more regularly soon,  so I can take proper pictures of these polishes..








I jak? Podobają Wam się? Macie jakieś życzenia odnośnie kolejności?? :D

Do you like them? Any requests regarding the order of the reviews? :D

Komentarze

  1. Nr. 12 i 3 prezentują się ciekawie, jednak sama chętnie przygarnęłabym wszystko :)
    Doskonale rozumiem ten Twój uśmiech na twarzy, nic nie sprawia takiej radości lakieromaniaczce jak dostanie takiej ilości lakierów na raz^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No ba.. Ostatnio strasznie się w holosiach rozkochałam :D

      Usuń
  3. SUPER! Aż pozieleniałam z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam.. Ja zielenieję patrząc na twoje piaskowe Zoyki ;)

      Usuń
    2. Kupować, nie zielenieć :)
      Chociaż w zieleniach ci do twarzy :)

      Usuń
  4. o wow!! ile fantastycznych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no,no! Nic tylko zazdrościć i gratulować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są super! ... szczególnie podoba mi się ten opisany przez ciebie na wzorniku jako numer 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie zacna ilość lakierów i to pięknych :) Ja bym chciała zobaczyć szybko oznaczone na wzorniku jedyneczką i trójeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyneczka pojawi się zapewne jako jedna z pierwszych i pewnie w poście porównawczym z numerem 12.. Muszę tylko dorwać słonko..

      Usuń
  8. Ale z Ciebie szczęściara ;) też bym chciała testować takie piękne lakiery :) podoba mi się ten 046 złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotka są dość podobne, ale mi bardziej podoba się ten oznaczony 7. Ma nieco wyraźniejsze drobinki i jest mniej żółty..

      Usuń
  9. ^^ wiedzieli komu powierzyć te cudowności!
    ja prosiłabym #1 i #12 (najchętniej w porównawczym poście!).
    zapowiada się allle ciekawa seria :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej fiolecik do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze Tobie zazdroszczę tej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne;) tez dostalam od nich ostanio lakierki i zmywacz

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kolorki, mmm...cudowne

    OdpowiedzUsuń
  14. o matko, oni mnie wykończą...
    czyżby wzięli sobie do serca głosy lakieromaniaczek, że brakuje holosi w zdecydowanych kolorach?
    czekam na posty właśnie z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę, tzw. buteleczki szczęście! i to w takich magicznych kolorach - pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze ;) ale świetne kolory ;) najchętniej wszystkie bym kupiła|! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 i 12 wyglądają identycznie :) Oprócz nich podobają mi się jeszcze 3 i 11 :) Świetna paczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kolekcja a 3 mi sie podoba najbardziej :) zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BOSKIE lakiery :D zazdroszczę i czekam na prezentacje po kolei :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj zazdroszczę Ci tych wszystkich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ile wspaniałości ! będzie co testować

    OdpowiedzUsuń
  23. jej, jaka przepiękna paczka, tyle wspaniałości ;D
    gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała zawartość paczuszki, gratuluję. Śliczne kolorki lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne :O też chcę tak! :O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..