środa, 27 lutego 2013

I love Poznań

Właśnie wróciłam z siłowni, jestem padnięta, ale musiałam się z Wami podzielić cudowną nowiną.
Wygrałam konkurs organizowany przez Antiii :D
Juppi.. Ależ się cieszę..

Zadanie konkursowe polegało na zareklamowaniu swojego miasta. Forma dowolna.. Jako, że pochodzę z Poznania to musiałam oczywiście pokazać nasze koziołki..
Całość wyszła tak..
Jak Wam się podoba?

I just got back from fitness club, and I'm extremely tired, but I just had to share the great news with you..
I won the contest hosted by Antiii.
I couldn't believe it.. Such a great news..

The task was to promote your home town.. And since I'm from Poznań, I had to show our goats.. 
That's how my mani looked like.. Hope you like it..







35 komentarzy:

  1. Ale świetne te koziołki :D Nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz pomysly:)
    super wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Zazdroszczę cierpliwości:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to nie było czasochłonne malowidło :)

      Usuń
  4. Genialne ;) Prawdziwe cudo! Jestem pełna podziwu :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci to wyszło. Nagroda zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! Śliczne koziołki, czekam na kolekcję poznańską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było gdyby taka powstała :)

      Usuń
  7. No z takimi koziołkami, to musiałaś wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę z tej wygranej :)

      Usuń
  8. Tej, no Poznań rządzi!
    :)
    cieszę się niesamowicie, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te nasze koziołki w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koziołki są śliczne, przepiękne :) zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  11. Powaliłaś mnie tym zdobieniem na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre TEJ ! :D Poznań moje miasto ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Kochana :)
    ja bym dodała jeszcze jakiś symbol Lecha Poznań ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam taki plan, ale ostatecznie dałam sobie spokój i postawiłam na targi..

      Usuń
  14. woooowww. rewelacja! osiołki jak żywe :)
    gratulacje! wygrana w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dam osiołki!!! Toż to nasze KOZIOŁKI ;)

      Usuń
  15. 'Wuchta wiary tej' :D jedno z moich ulubionych powiedzeń choć z Poznaniem nic wspólnego nie mam, no poza znajomymi stamtąd ;). Koziołki świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)