Przejdź do głównej zawartości

Eveline holografic #409

Dziś swatche kolejnego z serii holosia Eveline w moich zbiorach.. Tym razem czerwono-różowy numerek 409.
Konsystencja luźna i łatwa w obsłudze, schnięcie szybkie, krycie przy 3 warstwach i niezła trwałość..
Do tego śmiesznie niska cena - 3,5 zł..
Ogromna szkoda, że tak ciężko z dostępnością tych lakierów, bo są na prawdę świetne :(

A Wam jak się to cudeńko podoba? :)

Time for next Eveline holographic polish from my stash. It's pinky-red polish with number 409.
The formula is nice, easy to use, and the polish dries quickly. 
It is opaque in 3 layers. The durability is good too.
The best thing is that it costs only 3,5 PLN.
It's such a shame these are so hard to find, cause they are great. 

What do you think of it?






Komentarze

  1. Bardzo pozytywny.
    Świetnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam go- niestety nie mam go w swoich zbiorach :(
    gdzie udało Ci się go zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już szukałam wszędzie tych holo, nigdzie nie można ich dostać:( A takie śliczne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem.. Sama długo za nimi chodziłam, a jak znalazłam resztki to wzięłam wszystkie kolory jakie mieli ;)

      Usuń
  4. Cudo, ja wczoraj zamówiłam różowy holo Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie te ich holosie kuszą..

      Usuń
    2. Mam 3, ale nie mają takiego efektu jak te z Eveline.

      Usuń
  5. Są piękne a nigdzie nie mogę znaleźć tych lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię holo, te kupowałam kiedyś w .... Lewiatanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm.. W Lewiatanie? W życiu bym nie pomyślała.. ;)

      Usuń
  7. chyba już go kiedyś gdzieś widziałam :) pieknie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jak ja sie naszukałam tego lakieru... w koncu zlikwidowali mi drogerie w ktorej byly te lakiery i nie doczekałam sie nowej dostawy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilkakrotnie pytałam w drogerii czy będą jeszcze dostawy, ale nie dali mi nadziei. :(

      Usuń
  9. Dokładnie bardzo ładnie wyglądają ale dostępność jest okropna :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jaki on piękny, szkoda że nigdzie nie mogę dorwać tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mają ten sam problem..
      Ja podpowiem, że swoje znalazłam w drogerii Jasmin i kilka w Tesco Extra.

      Usuń
  11. Choć zwykle nie przepadam za takimi lakierami, to ten bardzo mi się podoba :) Ładny efekt daje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor. Niestety prawie niemożliwy do dostania :/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te halo lakiery :D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie się prezentuje, tylko gdzie go dostać;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje znalazłam w drogerii Jasmin i Tesco Extra :)

      Usuń
  15. Fajny jest :) a cena jaka przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę, jestem pewna, że komentowałam ten post,a komentarza nie widzę :( nie wiem dlaczego.
    Ten kolor jest świetny- miałam go wieki temu, niestety teraz nie mam go w kolekcji...
    masz stały dostęp do holosów z Eveline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty.. Te lakiery strasznie trudno gdziekolwiek znaleźć..

      Usuń
  17. Piękny !! bardzo podobają mi się holograficzne lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ubolewam nad dostępnością :(

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny efekt i pewnie długo się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor - bardzo lubę te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny kolor !
    chcę ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale dawno nim nie malowałam.. muszę znów po niego (i całą tą serię) sięgnąć :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą serię, ale większość daje pełne krycie u mnie po dwóch warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny i do tego ma całkiem mocne holo jak na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio