wtorek, 6 listopada 2012

Najnowsze łupy / Another haul and a swap

Pan listonosz jest w tym tygodniu dla mnie łaskawy ;)
Dziś dostałam kolejne 2 paczuchy..
Jedna to kupiony niedawno zestaw płytek Cheeky Vibrant Collection, a druga to lakiery Essie z wymianki z Ilovemakeup. Co ciekawe, to pierwsze lakiery tej firmy w mojej kolekcji.. Bardzo jestem ich ciekawa..

Mr postman is really kind to me this week :)
Today I received two more packages.
In the first one I found the Cheeky Vibrant Collection set of plates, that I bought recently, and in the second one there were 2 Essie nail polishes I got thanks to the swap with Ilovemakeup.
What's interesting is the fact, that those are the first Essie polishes in my collection.. I am so curious of them.. :)




Ależ mi się dziób śmieje :D

I can't stop smiling :D

34 komentarze:

  1. śliczne kolorki Essiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny róż! No i płytek to już w ogóle nie będę mówić jak Ci zazdroszczę :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne lakiery, zwłaszcza róż

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe,oczy chociaż nacieszę <3 zapraszam Cie do siebie na dzisiejszy mój wpis o łupach;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. W USA. Tzn prze internet oczywiście.

      Usuń
    2. A mogłabym Cię prosić o link do tej aukcji/oferty??

      Usuń
    3. Produkty Cheeky możesz kupić tutaj: http://www.cheeky-beauty.com/

      Usuń
    4. właśnie miałam o to pytać ale już znam odpowiedź

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tych płytek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby A Crewed Interest i Navigate Her? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz zadowolona z Essiaków :) Od wczoraj mam swojego pierwszego, 3 warstwy na każdym paznokciu i jestem bardzo zadowolona :-) Ładnie się rozprowadza, schnie i wygląda :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem ich bardzo.. Ale na testy będą musiały chwilę poczekać.. Aktualnie mam na pazurkach fiolecik z SH :D

      Usuń
  9. oo, pierwsze essie, ciekawe :)
    pokaż płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, ale jak zrobię dobre fotki.. A to pewnie dopiero w weekend jak pogoda dopisze.. :)

      Usuń
  10. Ja tez jestem bardzo ciekawa tych lakierów, wyglądają bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce wyglądają bosko. Swatche też mocno mnie zachęciły, więc jestem dobrej myśli :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Moja droga wierz mi, nie chcesz mieć takiego fioła jak ja ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Już zrobiłam, ale chcę jeszcze w dziennym świetle je obfocić :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)