piątek, 15 czerwca 2012

Prezenty od Antiii :D

Chciałam Wam dziś pokazać jakie wspaniałości dostałam kilka dni temu w prezencie od Antiii z bloga ECOSMETICS :)

Tak, tak.. Dobrze widzicie. W prezencie.. Otóż Antiii, po moim komentarzu pod postem o lakierze Mariza, sama do mnie napisała i zaoferowała wysyłkę lakierów, które nie są jej potrzebne..
Mało tego. Nie chciała zupełnie NIC w zamian..
Wow.. Szczerze powiem, że bardzo mnie tym zaskoczyła..

To świetne uczucie wiedząc, że są tacy ludzie, którzy zupełnie bezinteresownie dzielą się z innymi swoimi skarbami..

Antiii, bardzo Ci dziękuję raz jeszcze i przypominam, że gdybyś jednak czegoś potrzebowała to pisz śmiało :*

A teraz zobaczcie jakie cudeńka przyleciały do mnie w paczce :)
Poza 3 lakierami Mariza jest i upragniony MIYO. Od dawna chciałam wypróbować lakier tej firmy, ale nie miałam do nich dostępu.. Teraz mam :D


Recenzji możecie się spodziewać za jakiś czas :D

10 komentarzy:

  1. z marizy niebieski mam;) fajnyyy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, miłe uczucie wiedzieć ,że są tacy ludzie :)
    Cudne lakierki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak miło :) śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, niech Ci służą :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służą, służą :D Miyo jest właśnie na pazurkach :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)