poniedziałek, 18 czerwca 2012

Hean 632 - Czerwona Papryka

Czerwona Papryka o numerku 632 to kolejny z moich ulubieńców z najnowszej kolekcji HEAN.



Jakoś specjalnie za czerwieniami nie przepadam, ale ta bardzo mi się podoba..
Laboratorium faktycznie udało się uzyskać kolor czerwonej papryki.. Piękny, głęboki, o idealnie kremowym wykończeniu. Wydaje mi się, że momentami widzę w niej niewielką nutkę pomarańczy..


Konsystencja luźna, tak jak lubię. Schnięcie szybkie. 

Pigmentacja nieco lepsza niż Morelki, Daffodila, czy Divine Strawberry, ale i tak konieczne są dwie warstwy do dobrego krycia


Cena zawrotna - 4,99 zł za 7 ml   ;)


Jedyny minus to dostępność.. W drogeriach chyba ciężko trafić na produkty tej marki (nad czym ubolewam), ale na ich stronie internetowej dostaniecie pełen asortyment bez najmniejszego problemu.







I jak wrażenia odnośnie papryczki? :)

18 komentarzy:

  1. Ależ nasycony kolor! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krwawy kolor:) Podoba mi się, bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny ale jakoś nie lubię u siebie takich nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!!! Chyba w końcu się skuszę. Do tej pory nie zamówiłam ich lakierów tylko dlatego, ze wolałabym kupić normalnie w sklepie, ale chyba nie będzie mi to dane, bo z dostępnością rzeczywiście krucho.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czerwienie, ale zmywają się okropnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. WYGRAŁAŚ W KONKURSIE Z ANNABELLE MINERALS ORGANIZOWANYM NA MOIM BLOGU, PROSZĘ O KONTAKT, BO CZEKAMY JUŻ TYLKO NA DANE OD CIEBIE, ABYM MOGŁA PRZESŁAĆ JE FIRMIE. POZDRAWIAM I GRATULUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, wyrazisty kolor :) Zdecydowanie lepszy niż 631 2 posty wcześniej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa czerwona papryka, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek może w koncu przejdę sie do Jasmina. Jak tam Twój biznes kręci się?
    Przy okazji pamiętasz jak u BeautyIcon startowałyśmy w konkursie? Teraz ja zrobiłam na swoim blogu też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkręca.. Pracuję właśnie nad reklamą ;)

      Usuń
  10. pierwsze moje skojarzenie to papryka :) śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, chociaż właśnie stwierdziłam, że czerwienie coraz mniej mnie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)