Przejdź do głównej zawartości

NOWOŚĆ !!! Lakier magnetyczny HEAN

Hej dziewczyny.

Pokazywałam Wam niedawno paczuchę od Hean, w której znalazłam między innymi nowość, a mianowicie lakier magnetyczny, w pięknym śliwkowo-fioletowym kolorze (nr 621).. Z tego co się orientuję, nie ma ich chyba jeszcze w sprzedaży.. Tym bardziej cieszę się, że mogę go Wam pokazać już teraz :)

Jest to pierwszy lakier magnetyczny w mojej kolekcji, więc i pierwsza próba użycia ;)
Niestety do lakieru nie był dołączony specjalny magnes, dlatego też ratowałam się takim zwykłym lodówkowym.  Miało to wpływ na efekt końcowy, więc weźcie proszę na to poprawkę..
Zauważyłam też, że wzór słabiej odbijał się gdy nałożyłam zbyt grubą warstwę lakieru (mały i serdeczny palec).

Sam lakier jest świetnie napigmentowany, jedna warstwa idealnie kryje płytkę. Maluje się nim bardzo łatwo, lakier ma dość rzadką konsystencję i wygodny pędzelek.  Nie mam tutaj żadnych zastrzeżeń. Podobnie jak do szybkości wysychania. Poszło niemal błyskawicznie :)

Jak z trwałością to się dopiero okaże ;)

A póki co przedstawiam Wam trochę swatchy :)







 Co o nim myślicie? Chciałybyście mieć go w swoich zbiorach? :)

EDIT: 

Dzięki uprzejmości Bogumiły, która napisała do mnie maila, dowiedziałam się, że jednak dostałam magnes. Okazało się, ze do zakrętki lakieru jest przyklejone magnetyczne kółeczko. Gapa ze mnie, ale zupełnie tego nie zauważyłam ;)
Dziękuję Bogusi za zwrócenie mi na to uwagi. Przy następnej próbie na pewno sprawdzę co i jak :)

Komentarze

  1. Super. Fajnie wymyśliłaś z tym magnesem lodówkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dałaś radę zwykłym magnesem, podziwiam :) Efekt końcowy bardzo fajny, podoba mi się o wiele bardziej niż to co kiedyś mi wychodziło lakierem magnetycznym Essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przy odrobinie wprawy dam radę obejść się bez specjalistycznego sprzętu.. Tyle, że nic ciekawszego niż paski nie wykombinuję ;)

      Usuń
  3. Ten lakier wydaje się świetny! Chętnie go kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci się namagnetyzował, jakoś mnie nie ciągnie do tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że chciałabym taki lakier :) fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt! Nie miałam jeszcze nigdy lakieru magnetycznego :>

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny:) ja mam grafitowy lakier magnetyczny i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa sprawa, magnetycznych lakierów jeszcze nie próbowałam :)
    Zapraszam do siebie:)
    glamispink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo mi się podoba! Daje dużo lepszy efekt niż te z Essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence nie próbowałam.. Żadnej innej firmy w sumie też nie..

      Usuń
  11. Są już w sprzedaży :) W drogerii Jasmin w warszawie kupiłam taki tydzień temu piękny niebieski kolor o numerku 620, płaciłam za niego 12,99. Jeżeli chodzi o magnesy to też pytałam czy są do nich, ale Pani powiedziała że hean nie wypuściła magnesów do nich :) pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę odwiedzić w końcu tą drogerię :O

      Usuń
    2. Całkiem przyjemnie tam jest:) tylko ochroniarz chodzi za Tobą tak jak byś miała zaraz coś ukraść ;P Teraz jest promocja, a przynajmniej była 18.02 jak ja byłam- jeżeli wyda się min 20zł na kosmetyki hean to błyszczyk gratis :)

      Usuń
    3. Edytowałam posta. Magnes jest przyklejony do zakrętki lakieru. Nie sprawdzałam jednak jeszcze czy działa :)

      Usuń
  12. Bardzo ładny...podoba mi się efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszedł Ci wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwne, ze nie ma magnesów. Ale lakier piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, ja mam z Quiz lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt bardzo ładny. <3
    Nawet mam dostęp do tej firmy. Przypadkiem znalazłam sklep. ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy wynalazek, magnez przyciąga lakier i robi się wzorek? Czy inaczej się tego używa? Pierwsze słyszę o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. W lakierze są chyba jakieś drobinki, które są przyciągane przez magnes tworząc wzorek :)

      Usuń
  18. Mnie jakoś te magnesowe lakiery nie przekonały. Mam dwa z PUPy, zielony i fioletowy ale ja chyba się w tym nie widzę. Ale i tak mi się podobają na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, co? Właśnie przeczytałam, że te lakiery mają magnes na zakrętce. Sprawdź!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super efekt! Muszę sobie coś takiego sprawić!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..