sobota, 8 października 2016

Lampy do hybryd i żeli

Hej kochani..

Dziś trochę prywaty, ale mimo wszystko związanej z paznokciami ;)

Chciałabym Was zaprosić na aukcję koleżanki, która rozkręca właśnie swój biznes na Allegro i ma obecnie do zaoferowania lampy do hybryd i żeli.







Są to 

LAMPY  LED +  CCFL 36W  
Z  SENSOREM RUCHU

pozwalające utwardzać zarówno hybrydy jak i żele.
Takie połączenie LED i UV.

Lampy dostępne są 7 w różnych kolorach.

Do każdego zamówienia gratis otrzymacie płytkę do stemplowania, zdrapkę oraz mały stempelek.


A na hasło

YASINISI

dodatkowe 10 zł rabatu :)

ZAPRASZAM !!!


6 komentarzy:

  1. Powodzenia dla koleżanki. Ja czekam na swoją sunone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja we wrześniu zakupiłam sunone i jest cudowna :)
    także mimo wszystko powodzenia dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie! Planuję w najbliższym czasie kupić lampę led, ale jeszcze nie wiem czy mi się uda finansowo. W każdym razie jeżeli tak, to w listopadzie kupuję u Twojej koleżanki :) Dzięki za polecenie :) A na razie zapisuję sobie link.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)