środa, 8 czerwca 2016

El Corazon Dalmatians 423/87 Pebbles on the Sea

Hej kochani..
Dziś chciałabym Wam pokazać kolejnego Corazona..
Tej serii chyba jeszcze nie było, bo o ile mnie pamięć nie myli, mam z niej tylko ten jeden kolor..

Pebbles on the Sea nosi numerek 423/87.
Koszt 16 ml buteleczki to $2,76, wysyłka w czerwcu dla zamówień miedzy 30 a 70 dolarów jest z tego co pamiętam darmowa.
Lakier kupicie na stronie producenta KLIK (niestety w tej chwili jest niedostępny, trzeba poczekać na restock).

Formuła tego lakieru jest świetna.. Maluje się nim totalnie bezproblemowo.. Nie ma mowy o smużeniu czy bąbelkach.. Krycie też jest bardzo dobre. Na zdjęciach widzicie 2 warstwy.

Będę się powtarzać, ale to kolejny bardzo szybko schnący lakier tej marki..

Kolor rzecz gustu, mi przypasował bardzo..
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Nic. Zero :)

A co Wy o nim sądzicie?


[ENG]
Hello.

It's time for next El Corazon polish review.

I am not sure, but I think I haven't shown you this series before. If I am correct this is the only one I own from the Dalmatians collection.

Anyway.. Pebbles on the Sea has a number 423/87, and as I've mentioned, it is a part of Dalmatians collection.
16 ml of this polish costs $2,76 and you can buy it HERE (currently this shade is out of stock). 
In June they have free shipping on orders from $30 to $70. 

The formula is perfect. No smudging nor bubbles. It applies perfectly.
I needed only 2 coats for full coverage. 

I personally find this colour very pretty, but it's upt to you to judge for yourselves.

So? Do you like it or not?







9 komentarzy:

  1. Wygląda jakby miał ziarenka pieprzu :) Ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm usually really funny when it comes to black glitter, but these are small. I like this shade a lot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny smerf. Mam bardzo podobny lakier z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać. Też mi przypomina ten lakier :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)