wtorek, 5 kwietnia 2016

Etnicznie..

Hej kochani..

Dziś przygotowałam dla Was mani w nieco etnicznym klimacie..
Wykonałam go z użyciem płytki Cici & Sisi z ich najnowszego setu. Płytka ma numer Cici&Sisi-33 i nosi nazwę Ethnic Elements.

Do odbicia wzoru użyłam czerni Born Pretty Store, zaś do pokolorowania naklejek poniższych lakierów Orly:

- Orly Vintage
- Orly Hip and Outlandish
- Orly Freestyle 
- Orly Key Lime Twist

Mi nosiło się ten mani super. A Wam jak się podoba?


[ENG]
Hi everyone.

Today I prepared for you a manicure that is kind of ethnic.
I made it with one of Cici&Sisi's plates from their newest set. That particular plate - Cici&Sisi-33 Ethnic Elemets is full of  that kind of designs, so the name is quite fitting.

I stamped the design with Born Pretty Store black stamping polish. To colour my decals I used the following Orly polishes:


- Orly Vintage
- Orly Hip and Outlandish
- Orly Freestyle 
- Orly Key Lime Twist

I really enjoyed wearing it. I hope you'll like it too.
Let me know your thoughts on this manicure.












23 komentarze:

  1. Dla mnie szalenie wakacyjny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, jesteś moją mistrzynią w tego typu zdobiebiach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie, jak i kolory które użyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się spodobało. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Świetnie dobrałaś kolory do wzoru <3

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne! świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniusie ;-) Może i ja się w końcu przekonam do etnicznych wzorów?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)