sobota, 7 listopada 2015

Jesienne klimaty...

Dzisiejsze zdobienie utrzymane jest może i w nieco nietypowym, ale jesiennym klimacie..
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Bazą dla tego zdobienia jest piękny glitterowy lakier Orly Intergalactic Space..
Stempel pochodzi z płytki UberChic UC 3-03, a odbiłam go lakierem Mundo de Unas Pinon.

Co sądzicie o takim zestawieniu? :)


[ENG]
Today I have an autumn manicure for you. I hope you'll like it.

As my base polish I used gorgeous glitter polish from Orly, called Intergalactic Space
The design comes from UberChic UC 3-03 plate and I stamped it using Mundo de Unas Pinon.

What do you think?









28 komentarzy:

  1. Połączenie bardzo fajne :) a jakie te listeczki ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to połączenie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  3. Bardzo oryginalne zestawienie :) Podobają mi się kolory i wzorek, ładnie wyglądały by nie tylko na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mi też to zestawienie przypadło do gustu :)

      Usuń
  4. ale cuuudny pomysł <333 wspaniale to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo jesienne polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalne mani :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemne jesienne zdobienie, a przy tym bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosi mnie ostatnio na jak najbardziej nietypowe połączenia. Będzie ich na pewno więcej.. :)

      Usuń
  8. Piękne, subtelne i idealne na jesień :)) zauroczona jestem *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra! genialnie dobrany kolor stempla :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienne kolory to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)