niedziela, 11 października 2015

Lakier do stempli Ya Qin An #15

Jakiś czas temu Daisy z Born Pretty Store podesłała mi w paczce niespodziankę w postaci różowego lakieru Ya Qin An.
Początkowo myślałam, że to zwykły lakier i tak też go użyłam, bo okazuje się, że mimo nieco gęstszej konsystencji sprawdza się w tej roli doskonale. Maluje się nim łatwo i wystarczy jedna warstwa..

Lakier ma pojemność aż 18 ml i kosztuje $8.66.
Dostaniecie go TUTAJ.

Tak prezentuje się na paznokciach solo i ostemlowany.

[ENG]
A little while ago, in one of the packages from Daisy representing  Born Pretty Store I found a suprise Ya Qin An pink polish.
At first I thought it was a regular polish, so I used it as such. It has a nice formula, application was easy and it was opaque in just one coat, so great.

It comes in 18 ml bottles and costs $8.66.
You will find it HERE.

Here's how it looks on my nails solo and with stamps.





No ale to w końcu lakier stemplowy, więc i takiego testu zabraknąć nie mogło..
Najpierw sprawdziłam go na wzorniku. Na bieli bomba, na czerni przyzwoicie.

[ENG] Since it turned out to be a stamping polish, I had to test how well it stamps..
First I tried it on display practice wheel on both black and white. It looks great on white, and pretty good, but not perfect on black.





Następnie zrobiłam cały mani na granatowej bazie.
Tutaj zdecydowanie bardziej widać, że ten lakier nie jest perfekcyjnie napigmentowany.. Nie zrozumcie mnie źle.. Jest przyzwoicie, ale mogłoby być lepiej..
Co dziwne, na swatchach sklepu prezentuje się o wiele lepiej..


[ENG] 
Then I did a manicure on dark blue base. In this combination it's easy to see that the pigmentation is not perfect. Don't get me wrong, it's not bad, but I've seen better.
What's weird it the fact that on swatches in the store it looks better than this..





Co o nim sądzicie??
Mi generalnie cała seria tych lakierów bardzo się spodobała (przynajmniej bazując na zdjęciach z netu) i choć róż nie jest idealny, to na pewno wypróbuję kolejne kolory..

[ENG]
What do you think?
I have to say that I like this whole stamping series (at least based on the reviews I've seen online) and although pink might not be perfect, I will still try more colours in the future.


Na koniec przypominam, że korzystając z kodu YJL91 możecie dostać 10% rabatu na zamówienie w sklepie BORN PRETTY STORE. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.

For all of you nail art  fans, here is the 10% off code for your orders from Born Pretty Store - YJL91


kliknij


11 komentarzy:

  1. No faktycznie na ciemnej bazie efekt nie powala. Są inne lakiery, nie do stemplowania, którymi można osiągnąć podobny efekt, ale ogólnie daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pięć lakierów z tej serii i każdy jest duuuużo bardziej napigmentowany niż lakier który pokazujesz, ale moje nie są takie neonowe. Widziałam ten różowy lakier w akcji na innych recenzjach i wszędzie nie zachwycał kryciem. Może to taka czarna owca w świetnej stemplowej kolekcji lakierów Ya Qin An :D Jako baza na płytce wygląda przepięknie, ale nie odważyłabym się malować paznokci lakierem do stempli w obawie przez zabarwieniem płytki paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten róż, ostatnio się nawet nad nim zastanawiałam, ale chyba coś mnie tknęło, że zrezygnowałam. Chociaż nie jest taki bardzo zły, hmmm, muszę to przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie na ciemnej bazie trochę mu brakuje do krycia idealnego. A szkoda, bo odcień śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako lakier do stempli, to po Mundziakach wypada słabo. Ale w roli zwykłego lakiereu, o, to mi wpadł w oko!

    OdpowiedzUsuń
  6. On się poprostu obraził, żeś go za zwykły lakier wzięła, it co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor fajny, choć na jasnych lakierach sprawdzi się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor super choć te przebicia na granacie nie wyglądają za ciekawie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)