piątek, 4 września 2015

Orly Flawless Flush

Orly Flawless Flush, to bardzo delikatny i elegancki odcień jaśniutkiego bzu z subtelnym złotym shimmerem. Piękna kombinacja.

Lakier ma luźną konsystencję i malowanie nim nie sprawiło mi najmniejszego problemu. Nie ma mowy o smużeniu czy bąblowaniu, a czas schnięcia jest bardzo dobry.

Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy.

Lakier dostaje u mnie najwyższą ocenę. A Wam jak się podoba?


Orly Flawless Flush is a pretty and elegant light lilac shade with a subtle golden shimmer.

The formula was perfect. There was no smudging or bubbling, and it dried really fast.

I needed two coats for perfect opacity.

I would give this polish top score. What about you?










17 komentarzy:

  1. Myślałam o nim przy jakimś ostatnim zamówieniu, ale powstrzymałam się ostatkiem sił.. Chyba niepotrzebnie, bo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niepotrzebne.. Zdecydowanie niepotrzebnie :)

      Usuń
  2. Jest ładny, ale niestety kolor nie dla mnie - takie odcienie mi nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, że mamy kolory w których się czujemy i takie które nam nie leżą :)

      Usuń
  3. Cudowny kolor! Jak dla mnie ideał na wczesną jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. Będzie pięknie wyglądał..

      Usuń
  4. Ten kolor jakoś do mnie nie przemawia, tzn. ładny, ale u siebie go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chyba ma takie kolory w których się nie czuje.. U mnie ich niewiele, ale też takowe posiadam :)

      Usuń
  5. Wspaniały kolor pod stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Delikatny, to prawda.. Bardzo ładny odcień zarówno solo, jak i jako baza pod zdobienia..

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)