niedziela, 19 lipca 2015

Orly Harmonious Mess

Orly Harmonious Mess to lakier z kolekcji Mash Up z 2013 roku. 








Piękny, lekko rozbielony odcień o kremowym wykończeniu, kolorem przypominający kwiat bzu. Bardzo elegancki, nadający się zarówno na lato jak i na zimę :)

Formuła jest bardzo przyjemna. Lakier ma dość luźna konsystencję i malowanie nim nie sprawiło mi problemu.. Pierwsza warstwa co prawda nie kryje najlepiej i delikatnie smuży, ale druga idealnie wszystko wyrównuje..

Czas schnięcia też jest zadowalający, a lakier wysycha na wysoki połysk (poniższe zdjęcia zrobiłam bez topu).

Co tu dużo mówić.. Bardzo ładny lakier.
Moje oczekiwania spełnił w 100%. A Wam jak się podoba? :)












17 komentarzy:

  1. dla mnie to taki zimowy odcień błękitu, co nie zmienia faktu, że ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z moich pierwszych Orly w ogóle.... kupiony na wyprzedaży u Antii :D używałam kilka razy, ale nigdy solo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja solo prawie nigdy nic nie noszę ;)

      Ale nie na wszystkim pokazuje zdobienia, bo to często jest tak, że latem siadam i korzystając ze słońca robię fotki na zapas, swatchując kilka/naście kolorów jeden za drugim.. :)

      Usuń
  3. Klasyczny, elegancki i pasuje do wszystkiego :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ładny, ale taki chyba mało mój kolor, chociaż ze zdobieniem na pewno by mi sie podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno coś na nim wykombinuję :)

      Usuń
  5. Ciekawy kolorek, ale nie moj odcień bo przy nim moje dlonie byłyny sine ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej jesienny kolor, ale zgadzam się z przedmówczyniami, że jest nie na moje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee.. Dlaczego jesienny?? Ja tam z przyjemnością noszę takie odcienie latem :)

      Usuń
  7. Ale śliczny kolorek :) ostatnio chodzą za mnie odcienie niebieskie, może na kolejny manicure zdecyduje się w niebieskich barwach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, taki jasny i schludny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie nieoczywiste odcienie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)