wtorek, 7 lipca 2015

Jest moc !!! :D

Hej kochani..

Dziś chciałabym pokazać Wam mani obecnie goszczący na moich pazurkach.. Mocny, neonowy, bardzo energetyczny. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Baza to Orly Thrill Seeker.

Naklejki zrobiłam korzystając z płytki B. loves plates B.01 geometry is perfect.
Do odbicia wzoru z kolei użyłam czerni Mundo de Unas Black, zaś do pokolorowania naklejek posłużyły mi poniższe lakiery:

- Orly Thrill Seeker
- Orly Be Daring
- Orly Tropical Pop
- China Glaze Sun Kissed
- China Glaze I'm with the Lifeguard
- China Glaze Feel the Breeze
- Barry M Cobalt Blue
- AllePaznokcie #66

Do tego na paznokciach bez naklejek cekiny z Born Pretty Store, top coat i gotowe.

I jak? :)








21 komentarzy:

  1. Energetyczne kolorki na tych naklejkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj takk jest moc! ten Orly jest świetny a i naklejeczki mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie - geometria i neony ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie oczojebne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszło :-) Uwielbiam wzory z tej płytki. A kolory mega !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa jest moc jak nic! Też takie chcę :D świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolorowe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, kolorowe i w stylu B :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moc! Mega energetyczne zdobienie - aż prawie nabrałam ochoty na neony :-P A tak na serio bardzo mi się podobają takie kolorki :-D Choć wiem, że sama nie czułabym się w nich najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę jest moc! Aż razi w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tytuł idealny, oj jest moc <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Thrill Seeker niezmiennie piękny! a z tymi kolorami - czysta energia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matulu jak ja bym chciała takie zdolności mieć... <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie, po prostu pieknie! Tak jak napisalas... Jest Moc :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)