czwartek, 18 czerwca 2015

Recenzja płytki BP-65

Hej kochani.

Pora na recenzję kolejnej płyteczki od Born Pretty Store.
Tym razem będzie to okrągła płytka o numerku BP-65.

Płytka w cenie standardowej kosztuje $2,99.
 
Znajdziecie ją TUTAJ.


Wszystkie parametry, wymiary etc. są dokładnie identyczne jak w przypadku pozostałych ich płytek, więc nie będę się powtarzać.

Sama płytka jakościowo jest fajna, nie miałam problemów z żadnym ze wzorów. Co tu dużo mówić.. Zerknijcie na testowy mani..


Do jego wykonania użyłam:

- płytka BP-65
- Orly On the Edge
- biel stemplowa Mundo de Unas White
- Kaleidoscope Aquarelle Tints
- top Seche Vite









A tak wyglądało to jeszcze przed pokolorowaniem :)




Na koniec przypominam, że korzystając z kodu YJL91 możecie dostać 10% rabatu na zamówienie w sklepie BORN PRETTY STORE. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.

For all of you nail art  fans, here is the 10% off code for your orders from Born Pretty Store - YJL91


kliknij


38 komentarzy:

  1. pięknie wyglądają pokolorowane ;) na płytce ten wzorek taki niepozorny, a na pazurkach prezentuje się ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się zgadzam.. Na płytce nie robi wrażenia, ale już w mani wyszedł całkiem fajnie nie? :)

      Usuń
  2. Wow, to kolorowanie to dla mnie jakaś magia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinty to genialna sprawa.. O wiele mniej z tym roboty niż z robieniem naklejek, a efekt równie ładny.

      Usuń
  3. Ale bomba :D Świetnie wygląda to kolorowanie tintami, uprzedzam, że kiedyś zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę Cię bardzo.. Zgapiaj :)
      Ps. Dzięki.

      Usuń
  4. Uwielbiam takie kolorowanie <3 ostatnio nosiłam "piórka" a teraz planuję kwiaty tropikalne. Twoje zdobienie jest powalające, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga.. Ja kolorowanki też pokochałam, będzie ich więcej :)

      Usuń
  5. Wiesz, że o takim mani myślałam na weekend! Mam podobne tinty z Chińskiego Centrum i chciałam wykorzystać do kolorowania pierwszy raz :) Super mani wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinty super sprawa :)
      Ps. Dziękuję.

      Usuń
  6. O żesz wmordkezwierzaczterokopytnego! Jakie to jest piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że aż tak Ci się spodobał :D

      Usuń
  7. Pokolorowane ma zupełnie inny wymiar! Po prostu rewelacja!
    Aż muszę sobie znów zmieszać tinty, daawno zmieszałam po kropli na kapslu od mleka, do jednego mani i jakoś od tamtej pory nic więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inaczej to wygląda nie?? Ja mam teraz fazę na tinty, więc kolorowanek będzie więcej :)
      Wcześniej też mieszałam sama, ale jakoś rzadko po tę metodę wówczas sięgałam.. Teraz kupiłam zestaw tintów Kaleidoscope i jestem przeszczęśliwa :)

      Usuń
  8. Genialnie to wymyśliłaś <3 świetnie wyglądają pokolorowane na tym orliku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.. Teraz jak dorwałam tinty Kaleidoscope, tego typu mani będzie więcej :)

      Usuń
  9. Piękne! Sam wzór mi się jakoś nijak nie rzucił w oczy, ale jak go pokryłaś tintami to okazało się że chyba go chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje zarówno wzorek jak i płytka

    OdpowiedzUsuń
  11. płytka płytką, ale kolorowanka...! mega! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna płytka, ale zdobienie zdecydowanie ładniejsze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, dzięki.

      Usuń
  13. Pokolorowane mani jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje mani wygrało! :D
    jest po prostu prześliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Biały stempel z tintami wymiata! Efekt jest niesamowity :-) Nie wpadłabym na taką kolejność kolorowania... może dlatego, że nie mam kolorowych tintów :-P Świetny pomysł i przepiękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.. Ja jestem obecnie zakochana w tintach i możliwościach jakie dają.. Aż mi się nie chce po nic innego sięgać.. Tylko bym kolorowała ;)

      Usuń
  16. kolorowanie tintami to genialna sprawa! efekt jest powalający :) a połączenie kolorów piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. O B Ł Ę D N Y!!!!!!!! Nic wiecej nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)