poniedziałek, 4 maja 2015

Kolorowane kwiatki ;)

Hej kochani..

Moja wizyta w firmie Vipera Cosmetics miała miejsce już ponad 2 tygodnie temu, ale mani który wówczas nosiłam jeszcze nie doczekał się publikacji.. Pora to nadrobić :)

Bazą do mojego zdobienia był cudny błękit Vipera BB Pastel #22, który pokazywałam TUTAJ.

Na to poszedł stempel z płytki MoYou London Pro Collection 06 wykonany czernią Konad.
Żeby całość nieco ożywić rozrobiłam sobie malutką ilość tintów wykorzystując do tego dwie inne Viperki (niestety nie spisałam sobie numerków) i wypełniłam nimi środki tych kwiatków.
Widziałam kiedyś takie rozwiązanie na jednym blogów, ale nijak nie umiem sobie przypomnieć na jakim.. W każdym razie taki niby drobiazg, a jednak zdobienie wygląda o wiele lepiej niż gdyby zostawić sam czarny stempel.

Całość utrwaliłam topem i gotowe :)

Prezentowało się to tak..






45 komentarzy:

  1. Cudownie!!!! Bardzo mi się podoba, takie słodkie i w mojej kolorystyce :) Wypełnienie tych kwiatków daje naprawdę świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy moja droga :)

      Usuń
  2. o jakie ładne :) ślicznie wyglądają te kolorki razem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski lakier + stemple i to kwiatowe = to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli trafiłam? ;) Super. Dziękuję.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, dziękuję.

      Usuń
  5. Piękny kolorek bazowy;) całość również idealnie do siebie pasuje;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Urocze te pokolorowane kwiatuchy ;) Całość piękna ;) iście wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor tego lakieru :-) Chętnie bym ponosiła sobie takie mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedna z moich ulubionych Viperek :)

      Usuń
  8. Przepiękne, sama bym takie chciała; )
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, te kwiatuszki są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie się prezentują ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne! Ja też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie takie kolorowanie tintem ;) chociaż jeszcze tego nie probowałam, zawsze podziwiam!
    Tak jak Twoje mani! Niezywkle urocze i nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszanie tintów tuż przed ich użyciem jest bardzo dobrym pomysłem :-) Nie trzeba robić nie wiadomo ilu buteleczek - potrzebujesz, mieszasz :-D
    Samo zdobienie bardzo mi się podoba - jest niesamowicie urokliwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz tak robiłam i faktycznie to dość wygodne ;)
      Zwłaszcza jak potrzebujesz tylko odrobinę danego koloru na jeden mani raptem..

      Ps. Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)