niedziela, 10 maja 2015

Colour Alike Mroczek

Dziś będzie swatchowo :)

Pora na kolejny lakier od Colour Alike, który gości w mojej kolekcji już od baaardzo dawna ;)

Mroczek, bo to o nim mowa, to prześliczna czerń z masą srebrnych drobinek.. Coś pięknego :)

Lakier ma idealną konsystencję, malowanie nim to czysta przyjemność.. Zero smużenia, bąblowania i do tego bardzo dobre krycie.. Można by śmiało obejść się z jedną odrobinkę grubszą warstwą, ale ja standardowo preferuję dać dwie cienkie..

Czas schnięcia też jest całkiem fajny, tak więc jak dla mnie same plusy :)
 Ja go uwielbiam.. A Wam jak się podoba??







cień



11 komentarzy:

  1. W zbliżeniu wygląda jak rozgwieżdżone niebo :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Chcę go mieć! :P *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam kolor z chic albo chili?
    Rany dziś miałam ten lakier w ręku, bo stempelki nim robiłam i zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, ładny. Miła odmiana od klasycznej czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest, zdecydowanie za rzadko po niego sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)