niedziela, 15 marca 2015

Vipera JESTER #561

Witajcie kochani :)

Dziś mam dla Was recenzję kolejnej Viperki. Tym razem seria, której do tej pory nie znałam, czyli JESTER.



Na początek kilka słów od producenta:

Nowa formuła Lakieru do Paznokci JESTE Gel Effect gwarantuje trwały manicure (nawet do 7 dni!) oraz połysk porównywalny do efektu hybrydowych paznokci. Żelowa konsystencja Lakieru sprawia że kosmetyk nie spływa z płytki paznokcia, zaś bardzo wysokie napigmentowanie bazy skutkuje dobrym kryciem już przy pierwszej warstwie, a wręcz idealnym przy powtórnej aplikacji.
Szeroki, płasko ścięty pędzelek typu "one move" pozwala zaoszczędzić czas.

  • Trwały manicure - nawet do 7 dni
  • Połysk porównywalny do efektu hybrydowych paznokci
  • Utwardzenie lakieru za pomocą światła dziennego, bez użycia lampy UV
  • Łatwa aplikacja dzięki żelowej, nie spływającej z płytki paznokcia konsystencji
  • Szeroki pędzelek typu „one move”
  • Bardzo wysokie napigmentowanie bazy co skutkuje dobrym kryciem już przy pierwszej warstwie, a wręcz idealnym przy powtórnej aplikacji
  • Lakier usuwany przy użyciu zwykłych zmywaczy do paznokci
  • Modna kolorystyka oparta na trendach na sezon wiosna 2015
Obecnie dostępnych jest 15 kolorów.

Kolory


Seria JESTER ma pojemność: 7 ml
Lakiery kupić możecie TUTAJ w cenie 6,99 zł.


Mój lakier nosi numer #561. To odcień znów dość trudny dla mnie do opisania.. Troszkę morela, troszkę łosoś. Intensywny i pięknie błyszcząc na paznokciach nawet bez topu.
Idealny na lato.. Zwłaszcza do opalonych dłoni..

Lakier ma luźną konsystencję i wygodny pędzelek.  Malowanie nie sprawiło mi żadnego problemu.
Pierwsza warstwa trochę smużyła, ale przy drugiej wszystko ładnie się wyrównało.
Nie zanotowałam bomblowania.

No i zgodnie z obietnicą producenta, lakier wysycha na wysoki połysk.. A do tego szubko :)

Na zdjęciach widzicie 2 warstwy bez top coatu.
Zdjęcia zrobione zostały w sztucznym świetle.

Co o nim sądzicie?? Podoba Wam się??










12 komentarzy:

  1. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo fajny, chętnie kupię jakiś lakier z tej serii :-) A ile się trzymał? Było 7 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trwałości lakierów nigdy nie sprawdzam.. Nie wiem czy kiedykolwiek w życiu nosiłam jakiś 7 dni ;)
      Lubię częste zmiany i średnio co 2-3 dni mam nowe mani na paznokciach..
      Większość tyle mi wytrzymuje bez najmniejszych problemów.. Czy ten wytrzyma 7 dni? Nie wiem.. Pewnie któraś z dziewczyn kiedyś pokusi się o test.. :)

      Usuń
    2. Boże czyli jednak jestem normalna :D ja też szybko zmieniam :)

      Usuń
    3. Hehe.. Najzupełniej normalna ;)

      Usuń
  3. kolor jak najbardziej hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek, letnio-wiosenny taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Idealny na wiosnę i lato

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)