niedziela, 1 marca 2015

Kolorowy patchwork

Dziś mam dla Was mani z którego jestem autentycznie dumna, a jak pewnie zauważyliście, nie zdarza mi się to często ;)

To zdecydowanie jeden z najbardziej czasochłonnych mani jakie wykonałam, a to dlatego że przygotować trzeba było aż 10 naklejek i to kolorowanych wieloma różnymi lakierami..

O ile samo robienie naklejek mam już opanowane, to zawsze borykałam się z aplikacją.. Dziś było już całkiem nieźle.. Wyczułam wreszcie Seche i wiem już, że mi najlepiej aplikuje się naklejkę ok 45-50 sekund po nałożeniu Seche.. Każdy ma tu pewnie swoje metody i sprawdzone sposoby, ale piszę jak to jest u mnie, może komuś się ta informacja przyda (nie mówiąc już o tym, że przy mojej sklerozie pewnie sama będę tu zaglądać, by sobie przypomnieć ile tych sekund ma być ;) )

Nadal jeszcze muszę popracować nad czyszczeniem potem nadmiaru naklejki, ale poza tym jest już całkiem, całkiem.. :)
Mam nadzieję, że Wam ten mani spodoba się tak bardzo jak mi :)
Koniecznie dajcie znać.

W dzisiejszym mani użyłam:

- płytka BM-607
- Mundo de Unas Black
- Colour Alike Bałucka Panienka
- Colour Alike 529
- granatowy no name
- Models Own Strawberry Tart
- Models Own Grape Juice
- China Glaze Float On
- China Glaze Happy Go Lucky
- China Glaze Grass is Lime Greener
- China Glaze All Aboard
- Golden Rose Rich Color 19
- Seche Vite










I co sądzicie o takim kolorowym patchworku ?? :)

46 komentarzy:

  1. O matko, ale ekstra!!!
    Ja nadmiar czyszczę taśmą klejącą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku naklejek?? Ja próbowałam kiedyś odrywać kawałki wystające i zdarzało mi się uszkadzać naklejkę na paznokciu.. Teraz tylko pędzelek i aceton..

      Usuń
  2. Cudny ten Twój mani.:) Wysiłek warty efektu.... :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.. Fakt, że warto było..

      Usuń
  3. Ile detali! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. ło kurcze, ale się musiałaś napracować :)) ale efekt wyszedł Ci świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że trochę mi się z nimi zeszło, ale było warto.. Tych na pewno tak szybko nie zmyję ;)

      Usuń
  5. Wow! Jestem pod wrażeniem ;) Pracy na pewno mnóstwo włożyłaś w te naklejki, ale efekt powala ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję :*

      Usuń
  6. Super :) musiałaś się nieźle narobić przy tych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były czasochłonne, ale efekt końcowy mi to wynagrodził :)

      Usuń
  7. Wow, mega !! musiałaś się napracować, ale opłacało się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle się nad nim nasiedziałam, to nie będę od razu zmywać, jak większość pozostałych ;)

      Usuń
  8. A ja za każdym razem powtarzam sobie przy kolejnych postach: ale cudne, nie wiem, czy można lepiej. I bardzo często jest tak, że jest jeszcze lepiej. Uwielbiam twoje stemplowane paznokcie, bez wątpienia jesteś tutaj jedynym bóstwem stemplowym, inni mogą ci buty pucować :)
    Nie to, że inne blogerki nieładnie stemplują, ale ty po prostu jesteś lvl nieosiągalny dla zwykłych śmiertelników, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie wiem co powiedzieć.. Bardzo Ci dziękuję.. Pomagasz mi uwierzyć w siebie :*

      Usuń
  9. a idź w pierony! :D to jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ileż kolorów! Może i czasochłonne ale czasem warto trochę posiedzieć aby być z siebie naprawdę dumnym :-) Dla mnie bomba :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem autentycznie byłam z siebie dumna, a rzadko mi się to zdarza :)

      Usuń
  11. o mamunciu :D paznokcie rewelacyjne, wyobrażam sobie ile musiało Ci zejść a sam wzór mi się bardzo podoba :) Jesteś mistrzynią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję moja droga.. Fakt, czasochłonne to one były, ale warto było :)

      Usuń
  12. Miszczu, mogę ci buty wyczyścić? Albo pędzle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź tak nawet nie mów, bo mi głupio...

      Usuń
  13. efekt jest niesamowity! piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osz cholercia, zbieram zęby z podłogi :O Wow! Nie no to jest mistrzowskie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.. Nawet nie wiesz jak mnie cieszy Twój komentarz :)

      Usuń
  15. O ludzie...ale to niesamowicie wygląda:) bardzo wciągajace zddobienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne!! Nadziubalas sie na nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)