sobota, 7 lutego 2015

Orly Rock the World

Orly to obok China Glaze i Dance Legend moja ulubiona marka lakierowa..
Dziś chciałabym pokazać Wam jeden z lakierów w mojej kolekcji.. :)

Orly Rock the World to piękny lakier o niesamowitym kolorze, pochodzący z kolekcji MINERAL FX.



Trudno mi go opisać.. Powiedziałabym, że to brązowa baza z fioletowo-różowymi tonami i mnóstwem złotego shimmeru.. Cudo... Przepięknie mieni się w słońcu..

Konsystencja jest luźniutka i bardzo przyjemna w obsłudze. Zero problemów ze smużeniem czy bomblowaniem. Niestety do idealnego krycia potrzebne są 3 warstwy. Cienkie ale jednak 3.

Na szczęście czas schnięcia jest niezły, więc to nie problem.

Mi ten lakier podoba się bardzo.. A Wy co sądzicie??












21 komentarzy:

  1. Ładniutki jest, naprawdę :) Pomimo tego, że nie do końca mój kolor, to jednak baaardzo ładnie wygląda i chętnie bym go w swojej kolekcji widziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat takie kolorki lubię, ale fakt że to kwestia gustu..

      Usuń
  2. Też go mam, moim zdaniem jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie miał złotych drobinek - brałabym;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz złota?? Dla mnie to właśnie one dodają mu uroku :)

      Usuń
  4. Piękny ;) nosiłabym z chęcią na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki odcień fajnie wyglądający nawet solo, a to olbrzymi plus dla mnie :)
      Cieszę się, że Ci się spodobał.

      Usuń
    2. Ja jak sroczka ;) lubię błyskotki ;)

      Usuń
  5. Ten lakier ma w sobie to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier, jeszcze nieużywany :> Ale cała kolekcja Mineral FX była świetna. Kocham miłością wielką Rock It i Rococo a go go. Muszę i ten wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam swatche tylko, ale zgadzam się, że to była udana kolekcja..
      Ps. Wypróbuj koniecznie :)

      Usuń
  7. Genialny! :)) A jak ze zmywaniem? Pewnie tak jak to wszystkie brokaty, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee.. To nie brokat.. Shimmer nie sprawia problemu przy zmywaniu.. Jest może minimalnie gorzej niż przy zwykłym kremie, choć niewiele :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)