środa, 4 lutego 2015

Kolorowe maziaje znów królują..

Taki rodzaj tła, domowo nazywany przeze mnie właśnie "kolorowymi maziajami", to ostatnio moja ulubiona baza pod zdobienia..
Łapię kilka kolorków, gąbeczkę i maziam sobie bez specjalnego pomyślunku..
Mi osobiście efekt się podoba :D

Tym razem bohaterami drugiego planu zostali:

- Models Own Bikini
- Golden Rose Color Expert #87
- Golden Rose Color Expert #43
- China Glaze Float On
- Colour Alike #529

Na górze widzicie stempel z płytki Cici&Sisi 06, odbity lakierem Mundo de Unas Black.
Na wierzch warstwa Seche Vite i gotowe.

Jak Wam się podoba??





48 komentarzy:

  1. Muszę coś takiego kolorowego zmalować! Pięknie wygląda, a ja mam dość tych szarości za oknem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dość, dlatego tak mnie nosi na neony i inne wesołe kolory :)

      Usuń
  2. Niesamowity wzór, nie wiem czy odważyłaby się go nosić na swoich paznokciach, aczkolwiek podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście mało co ogranicza i jestem raczej odważna jeśli chodzi o to co noszę na paznokciach więc czułam się w nim świetnie :)

      Usuń
  3. Podobają mi się kolorowe maziaje :-) Ciekawe jakby wyglądały w ciemniejszej wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dobrze.. To kiedy pokażesz wersję dark?? ;)

      Usuń
    2. A bo ja wiem... mam wrażenie, że prędzej u Ciebie się doczekam takiej wersji :-P

      Usuń
  4. :) bardzo mi się podoba! bardzo optymistyczne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jasne. Wpadaj do Poznania. Coś wymyślimy ;)

      Usuń
  6. bardzo fajne tło, muszę spróbować stworzyć coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się pobawić.. Co fajne, efekty zawsze są nieco inne, niepowtarzalne :)

      Usuń
  7. Świetne tło pod stempelki ;) dzięki tym maziakom jest niebanalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci moja droga dziękuję :)

      Usuń
  8. wow, takie... nieoczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, ale nawet nie wiem czy samo tło by mi się bardziej nie podobało ;D Genialnie wygląda to tło pociapane ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo też wyglądał fajnie.. No ale cóż poradzić.. Kocham stemple i solo już prawie nigdy nic nie noszę ;)

      Usuń
  10. Prześwietne! Już samo tło robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że takie tło można by spokojnie nosić solo, ale nie byłabym sobą gdybym nie dorzuciła stempla ;)

      Usuń
  11. Jak tylko mi paznokcie wyzdrowieją to oznajmiam, że zgapię pomysł i na pewno coś podobnego wystempluje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba się, a jakże! Muszę odgapić i pociapać sobie kolorowe coś, bo jakoś mi ostatnio smutno. Z kolorami powinno być wesselej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Mi takie mani zawsze poprawiają humor :D

      Usuń
  13. Wow, jaka abstrakcja! Przypomina mi jakieś obrazy, ale nie przypominam sobie teraz czyje dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba się i to bardzo! Pewnie też za jakiś czas spróbuję wykorzystać ten pomysł - wygląda to rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mnie takie słowa cieszą. Dziękuję.

      Usuń
  15. fajne takie maziaje :) sama nie przepadam za "gołym" tłem pod stemple i też lubię tak poszaleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam "gołe" też czasem lubię, ale nie cały czas.. Coś się musi dziać ;)

      Usuń
  16. to tło jest magiczne a stemple dodały zdobieniu pazura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo lubię takie maziajowe tła.. Fajny efekt można uzyskać nie? :)

      Usuń
  17. Bardzo optymistyczny efekt aż mi się wesoło robi jak patrzę na te pazurki :))) świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, dziękuję :*

      Usuń
  18. efektowne :-) chciałabym taką czerń co by tak super odbijała :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundo de Unas są kiepsko dostępne, ale i tak czerń najlepszą ma Konad. Na Allegro za ok 12 zł. Polecam.. Paskuda strasznie brudzi skórki, ale to najgłębsza czerń jaką znam.

      Usuń
  19. Podobaaaja się :) ostatnio maziaje często goszczą na moich paznokciach jako tło - łatwy sposób na przełamanie nudy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)