poniedziałek, 6 października 2014

Nie, to nie są pisanki ;)

Nie mogłam się oprzeć i nie nadać temu postowi takiego właśnie tytułu, bo jestem niemal pewna, że ten mani będzie właśnie skojarzenia  z pisankami budził..
Zapewniam, ze nie taki był mój zamiar, ale wiadomo, że nie zawsze wychodzi tak jak by się chciało ;)  Nie pytajcie co artysta miał na myśli, bo Wam nie odpowiem.. Ot, tak jakoś w trakcie wyszło samo.. Tak czy owak, nawet mi się efekt końcowy podobał..

Baza to biel Golden Rose. Na to poszedł błękitny stempelek lakierem Golden Rose Matte Velvet #101, a pochodzący z płytki Cheeky CH10.
Potem przyszła pora na kolorowe "bumerangi", a w praktyce kolorową łamaną kreskę ;)

Do ich wymalowania użyłam:

- Delia Coral #59
- Barry M Cobalt Blue
- Colour Alike #529
- China Glaze Happy Go Lucky
- Sally Hansen Cherry Red
- Inglot #946
- matujący top


No dobra. Dość gadania.. Zobaczcie i dajcie znać co o tym sądzicie :)








30 komentarzy:

  1. Looks like a pattern on the pajamas :D
    Very cute ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pajamas?? :D
      I was sure everyone will think of them as easter eggs ;)

      Usuń
    2. Yep :3
      In Ukraine we paint easter eggs some different way) Something like that http://cs310616.vk.me/v310616534/18a/5GZWo_2bEbQ.jpg

      Usuń
    3. Oh, ok. Now I know why you don't find them similar ;)
      At my work all of my friends said "easter eggs" ;)

      Usuń
  2. Ale radosne mani, od razu zapomniałam o pizgawicy za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. no to Ci powiem, że niezmiernie mi miło.. Ja jakos o niej zapomnieć nie daję rady.. A co to będzie zimą..

      Usuń
  3. bardzo ładneee i w cale bym o pisankach nie pomyślała jak byś nie wspomniała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, ze nie Ty jedna masz inne skojarzenia :)

      Usuń
  4. Cudne, takie pozytywne :) pisanki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdobienie i wcale nie tak bardzo pisankowe :) pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, mnie to się ze swetrem skojarzyło O.O :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to mani skojarzyło się ze szkołą...tj. zeszyt w linie i w nim kolorowe wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, mam jak Madzia, jakieś przybory szkolne mi się nasuwają na myśl, wcale nie pisanki. Kredki jakieś miały podobne pudełka, albo coś. W każdym razie bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak o tym napisałyście to faktycznie też to widzę :)

      Usuń
  9. Fantastyczne! I gdyby nie tytuł, to nie skojarzyłoby mi się z pisankami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz.. Wydawało mi się, że skojarzenie będzie oczywiste ;)

      Usuń
  10. Haha, no rzeczywiście z pisankami się kojarzą :D Albo ze szlaczkami z zeszytów podstawówkowych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, takie optymistyczne mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)