sobota, 9 sierpnia 2014

Gang Wiewióra :D

Nie wiem czy już Wam kiedyś wspominałam, ale mój 3 letni bratanek przy okazji każdej wizyty ogląda moje paznokcie :) Lubi szczególnie gdy mam na nich coś co w stylu pokazywanych niedawno dinozaurów czy inne zabawne rysunki..
Niektóre mani robię wręcz z myślą o nim.. Tak też było z tym, który mam w chwili obecnej na paznokciach :) Zrobiłam go na nasze wspólne wyjście do kina na bajkę GANG WIEWIÓRA ;)

Inspiracją stał się ten plakat reklamowy :)



Do wykonania tego mani użyłam:

- Golden Rose Fantastic #181
- matujący top Vipera
- top Colour Alike
- farbki akrylowe
- 2 pędzelki (jeden od BPS, a drugi marki Kolibri, kupiony wczoraj w sklepie artystycznym)

A wyszło tak.. :)

wersja matowa (moim zdaniem ładniejsza)




z połyskiem





Jak Wam się podoba? :D

45 komentarzy:

  1. rewelacja! Świetnie to wygląda i fajne, że taki mały brzdąc Cię motywuje do robienia oryginalnych i ciekawych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, bo to zawsze coś innego.. Sama z siebie pewnie bym takich nie zrobiła ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hehe.. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. no nie mogę się napatrzeć, prześwietnie je zmalowałaś <3
    i faktycznie w macie jeszcze ładniej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba :D zdecydowanie zdobienie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh.. No ja na co dzień takich zbyt często nie noszę, ale raz na jakiś czas czemu nie ;)

      Usuń
  5. wow, obie wersje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mat mi się bardziej podoba, poza tym: fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam.. Zrobiłam fotki z błyskiem, ale potem całość pociągnęłam matującym topem :)

      Usuń
  7. Co za cuda :D Masz talent! Mops wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.. Mopsik chyba wszystkim najbardziej się podoba ;)

      Usuń
  8. Ja Cię kręcę..... Zdolna jesteś niesamowicie!!! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. masakrator!! ale promocja filmu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt.. Może zgłoszę się do Multikina z propozycją współpracy ;)

      Usuń
  10. świetny pomysł, a jeszcze lepsze wykonanie :D piesio wyszedł mega fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, genialne. Co za pomysł i jak precyzyjnie zmalowane, brak słów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiech nie schodzi z twarzy :) Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. bratanek pewnie miał niezłą uciechę z tych paznokci, świetnie zmalowałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. Podobały mu się bardzo :)

      Usuń
  14. hehe ale urocze te wiewiórki ! aż się mordka cieszy na sam ich widok ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiał być zachwycony :D Mops wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poprawiłaś mi samopoczucie tym zdobieniem :-) Od razu jest mi weselej :-D No i... podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. O matululu jakie cuda! Też poproszę takie Wiewióry! Są boskie!
    Ja Cię umaluję na kolorowo, a Ty mnie takie Zwierzyniec sprawisz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo to mały chyba aż zapiszczał z radości na taki mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak.. ten podobał mu się chyba jak żaden inny.. No może poza T-Rexem ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)