poniedziałek, 21 kwietnia 2014

-49% w Rossmannie

Wczoraj podpatrzyłam na blogu Lakierowe wywiadówki  baaaaardzo ciekawą informację i jako że sama na pewno skorzystam, to i Wam chciałabym ją przekazać..

Od 22 kwietnia do 11 maja w drogeriach Rossmann, można będzie zaszaleć robiąc zakupy z olbrzymim, bo aż 49% rabatem.

Promocja będzie podzielona na tygodnie, w każdym promocją objęte będą poszczególne grupy produktów.. Najpierw TWARZ, potem OCZY, a na końcu PAZNOKCIE.. Pewnie domyślacie się, który tydzień zainteresował mnie najbardziej ;)

źródło: http://mavia-nails.blogspot.com/

Listy zakupów nie robię, chyba pójdę na żywioł ;)
A Wy?? Planujecie skorzystać?

27 komentarzy:

  1. Gdybym tylko była w PL.... :p

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezuniu!! Zapisane w kalendarzu! Ale już widzę te tłumy haprii wygrywając sobie z rąk wszystko jak leci ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *WYRYWAJĄCE... (komentarz z telefonu...autokorekta wie lepiej co chciałam napisać :/)

      Usuń
    2. Te co wyrwą to wygrają jak by nie było ;P

      Usuń
  3. Skorzystam na pewno, ale jeszcze nie wiem co kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co wiem, że chcę jasny fioletowy piasek Wibo z serii Candy Shop.. Co dalej to się okaże ;)

      Usuń
    2. Piaski Wibo już są u mnie w Krk za 2,99 :)

      Usuń
  4. to będzie szał w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno.. Choć fajnie, że rozbili to na tygodnie, bo przy wcześniejszych krótszych to była masakra momentami ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chyba nikogo nie zaskoczę jak napiszę, że ja też ;)

      Usuń
  6. muszę skorzystać z tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie planowalam zakupow ale... kurcze to tez oszczędność pieniedzy. W sumie po dluzszym namysle przydalby sie korektor pod oczy, tusz i moze cos jeszcze. No musze to przemyslec...

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! mega promocja. trzeba sobie zrobić jakiś plan ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko lakiery planuję, więc lista nie będzie mi potrzebna..

      Usuń
  9. Na pewno skorzystam i wpadnie jakiś tusz do rzęs oraz odżywka do paznokci Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jutro beda posty na temat , a co kupilam hehe ahh my kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przyjdzie na posty poczekać.. A i tak nei wiem czy będą.. Zależy czy dostanę to co planuję ;)

      Usuń
  11. Niewątpliwie najbardziej zainteresowałaś się, podobnie jak ja, pierwszym tygodniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)