sobota, 1 lutego 2014

Miętowy delikatesik

Mani który mam dla Was dzisiaj to zdecydowanie coś delikatnego, prostego i subtelnego. Trudno było mi go nawet sfotografować, stąd tylko 4 zdjęcia..
Postawiłam na miętę i pasujące kolorystycznie stemple w podobnym odcieniu, bez żadnych udziwnień, gradientów i innych modyfikacji..

Bazą są tutaj 2 warstwy Kocimiętki od Colour Alike, kupionej za bodaj 3,49 zł podczas wigilijnej wyprzedaży w colorowo :D
Na górze widzicie stempel z płytki Mash-48 odbity lakierem foliowym Color Club Perfect Molt-ten..
Całość utrwalona topem.. :)

Podobają Wam się takie proste mani? Ostatnio mam wrażenie, że trzeba solidnie kombinować żeby czymś ludzi zaskoczyć.. Dziewczyny prześcigają się w nowych technikach, często łącząc ich kilka w jednym mani, a przecież prostota też potrafi być piękna, prawda?

No nic.. Zostawiam ocenę Wam.. :)


światło słoneczne



zdjęcia z flashem



26 komentarzy:

  1. faaaajnie to wygląda, powiało wiosną jak nic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio non stop "wieje" wiosną ;)

      Usuń
  2. Noo, wiosennie się zrobiło :) Śliczna jest ta Kocimiętka, taki świeży kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją polubiłam.. Fajny lakier :)

      Usuń
  3. Wciąż lubię takie zwykłe stemple :-) (szczególnie gdy kolory są fajnie dobrane) Nic nie poradzę, że naklejki są tak... fantastyczne ;-P I ten efekt...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze trzeba udziwniac :) w prostocie jest sila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, delikatnie, ale jednak widoczne :) i ładnie błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam coś z oczami, przeczytałam miętowy dresik XD
    Ja tam lubię proste rzeczy, chociaż skomplikowane też mogą być dobre ;)
    Podoba mi się, że stempel w zależności od oświetlenia jest lepiej lub gorzej widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne i w bardzo moim stylu a ja lubię prostotę :) choć stemple i tak do prostych w robieniu się nie zaliczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty.. Stemple nie są takie trudne :)

      Usuń
  8. super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota też potrafi być ujmująca.
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastycznie :) Dziękuję moja droga :)

      Usuń
  10. pięknie :) ta mięta CA to jeden z moich ulubionych lakierów wszech czasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do moich ulubieńców się nie zalicza, ale fakt że to ładny lakier :)

      Usuń
  11. Kolor wzorków trochę się zlewa z lakierem bazowym. Mogłaś użyć troszkę ciemniejszego koloru, ale i tak całość podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie jest nudny ten mani. Ma w sobie coś przyciągającego wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie delikatne :) a zwłaszcza na takich lakierach bazowych jak ten Twój! :) cudnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)