Przejdź do głównej zawartości

Colour Alike #503 - O w bombkę

Ostatnio coraz rzadziej pokazuję Wam lakiery solo, kilka dziewczyn "skarżyło się" na to w formularzu do rozdania, więc dziś coś właśnie dla nich ;)

Colour Alike O w bombkę, bo to o niej (a może o nim) będzie dziś mowa, to prześliczny ciemno czerwony holoś z kolekcji Hola Hola!
Piękny, intensywny, dobrze napigmentowany.. W mojej opinii absolutnie cudowny kolor.. Do tego ma super konsystencję, łatwo się aplikuje, nie smuży i szybko wysycha.. Na zdjęciach mam dwie cienkie warstwy, choć jak by się uprzeć to pewnie i jedna nieco grubsza dałaby radę..
Nie mam do niego absolutnie żadnych zastrzeżeń :)

Muszę przyznać, że colorowo z każdą kolejną kolekcją coraz bardziej mnie zaskakuje.. Uwielbiam ich lakiery.. Mają piękne kolory, są świetne jakościowo, a do tego są też stosunkowo niedrogie, zwłaszcza w porównaniu do firm takich jak Orly, Opi czy Zoya, a myślę że jakościowo specjalnie im nie ustępują.. Fajnie, że mamy taką markę u nas w Polsce :)
Mam nadzieję, że ich oferta będzie się stale powiększać i wkrótce zobaczymy u nich także piaski czy jakieś fajne topy w stylu Lush Lacquer.. Byłoby super :)

No ale wracając do bohatera posta.. Poniżej kilka zdjęć w sztucznym świetle..
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba, no i w ogóle co myślicie o marce Colour Alike.. :)







wersja zmatowiona chwilowo na potrzeby zdobienia, które pokażę Wam pojutrze  J





Komentarze

  1. Boski kolorek :) Tez jestem za tym, bys pokazywala lakiery solo :)
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej cieszą mnie zdobienia, stąd taka ich ilość, ale postaram się częściej pokazywać same lakiery :)

      Usuń
    2. Czemu nie część zdjęć z lakierem przed zdobieniem a cześć po?

      Usuń
    3. Rzadko kiedy łączę posty w ten sposób.. Po prostu wolę w jednym pokazać lakier, a w kolejnym zdobienie. Robiąc jeden mani mam wówczas materiał na dwa posty ;)

      Usuń
  2. W wersji błyszczącej prezentuje się świetnie.
    Mat sprawia, że traci na uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się zgadzam.. To tak piękny lakier, że w życiu nie psułabym go matującym topem, gdyby nie fakt, ze zabierałam sie potem za malowanie farbkami akrylowymi, a na matowych powierzchniach zwyczajnie łatwiej się to robi.. Na końcu dorzuciłam mu znów błyszczący top żeby przywrócić efekt holo :)

      Usuń
  3. Śliczny jest...urzekły mnie nazwy tych lakierów:) do jasnej choinki chyba wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. Lubię jak lakier ma nazwę,a nie tylko numerek, a te CA są zazwyczaj świetne.. Sama mogę się pochwalić kilkoma z nich.. Sama już nie pamiętam dokładnie, ale na pewno: Poskromienie złośnicy, Jeżyce, Błotniaczek, Złoto dla Zuchwałych i chyba Z głową w chmurach (choć tej nie jestem już pewna - skleroza ;) )

      Usuń
    2. Super:) będę musiała się w końcu na jakiś skusić, bo wstyd się przyznać, ale jeszcze nie mam ani jednego lakieru CA...

      Usuń
  4. nie lubię czerwieni na paznokciach, ale na tą Twoją z chęcią bym się zgodziła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po klasyczną czerwień sięgam stosunkowo rzadko, ale tego typu intensywne, ciemniejsze czy winne odcienie, zwłaszcza w ciekawym wykończeniu, uwielbiam :D

      Usuń
  5. Holosie CA są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić.. Też je uwielbiam :D

      Usuń
  6. Świetny! Coraz bardziej kusicie tymi CA :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej zakochuję się w tym lakierze! Muuuuszę go w końcu mieć! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam! Z resztą wszystkie holosie CA są genialne moim zdaniem.. Zwłaszcza Do jasnej choinki.. Cud malina :D

      Usuń
  8. Markę znam jedynie z blogów, kolor przeboski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba szybko to nadrobić.. nie pożałujesz na pewno :D

      Usuń
  9. Przepiękny kolor! Uwielbiam lakiery typu holo!
    A ta nazwa hihihi :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. Kocham holo, a zwłaszcza takie ciemniejsze i intensywne jak ten.. No a nazwy to w ogóle super sprawa :)

      Usuń
  10. Cudny jest ten lakier. Dobrze, że mamy taką świetną rodzimą markę :-) Czekam na zdobienie.
    Właśnie mnie olśniłaś, żeby do tych prób z ,,,piórkiem" też spróbować zmatowić płytkę (nie wpadłabym na to sama). Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi.. Cieszę się, ze mogłam pomóc..
      A a pro po piórka.. Dzięki wygranemu rozdaniu niedługo dostanę jeden z tych specjalnych pigmentów :D
      Zdam relację jak się spisuje.. A Ty pamiętaj o mnie proszę gdybyś znalazła jakiś zamiennik ok? :)

      Usuń
  11. też go ostatnio pokazywałam :D hehe, kupiłam go na świątecznej promocji w CA i dopiero teraz pomalowałam pierwszy raz. ale baardzo mi się spodobał! pomalowałam tylko jedną warstwę i niestety szybko się "uszczerbiły" końcówki. myślę, że przy dwóch cieńszych nie byłoby tego problemu :) no i w ogóle to kocham Colour Alike! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam swój podczas wigilijnej wyprzedaży :D

      Usuń
  12. Ajj jaki on jest piękny!! Niestety w wersji matowej kompletnie mi się nie podoba, dlatego tym razem stawiam na błysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mat by mi się podobał gdybym go nie widziała wcześniej w wersji holo ;)

      Usuń
  13. najbardziej mnie korcił ten kolor, cudaśny, mat zupełnie mi się nie podoba w tej wersji, ale zobaczymy co pokażesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie matowe nie będzie ;)
      Zmatowiłam go tylko na czas malowania. Potem dołożyłam "zwykły" top i wszystko wróciło do "normy" ;)

      Usuń
  14. Prześliczny ten holoś! Od razu mi się spodobał i zamówiłam go podczas wigilijnej promocji :) ale jeszcze nim nie malowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamawiałam w Wigilię ;)
      I nadal mam kilka lakierów z tego zamówienia, których jeszcze nie miałam na pazurkach.. Najbardziej korci mnie Do jasnej choinki, bo strasznie przypomina mi A-England Saint George.. Muszę go szybko przetestować :)

      Usuń
  15. Pokochałam tę markę <3 i też liczę na to, że zobaczymy w ich ofercie piaski, kolorowe topy albo może maty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Uwielbiam ich lakiery.. A jako, ze marka prężnie się się rozwija, to myślę że to jedynie kwestia czasu nim pojawią się piaski i inne cudności :D

      Usuń
  16. genialny! szkoda, ze robiac zamowienie tych lakierow nie załapałam się akurat na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo rzeczy im się wtedy szybko skończyło.. Wiele dziewczyn się nie załapało niestety :(

      Usuń
  17. W swojej kolekcji posiadam kilka lakierów Colour Alike. Ten prezentowany przez Ciebie jest boski i chyba się w niego zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest boski.. No a jak lubisz zielenie to koniecznie też Do jasnej choinki.. Taka tańsza, a równie piękna wersja Saint George A-Englad ;)

      Usuń
  18. oj w macie nie tak ładnie... poza tym śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem.. Mat tylko na potrzeby zdobienia :)

      Usuń
  19. o w bombkę! Jaki genialny ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny, ale bardziej podoba mi się zmatowiony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kolor i cieszę się, że go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio