Przejdź do głównej zawartości

China Glaze Snow

Za oknem śniegu nie ma (nie żebym narzekała, wręcz przeciwnie jest mi to na rękę), ale na paznokciach śnieg był i to całkiem niedawno.. ;)
Może nie w takiej odsłonie jakiej się spodziewacie, ale jednak.. China Glaze nazywa się SNOW, czyli ŚNIEG, więc wszystko się zgadza :D


Snow to klasyczna biel o kremowym wykończeniu.. Konsystencja lakieru nie jest tak luźna jak lubię, ale też nie mogę powiedzieć, że jest gęsta. Coś pomiędzy ;)
O ile w sumie maluje mi się nim łatwo, w sensie samej aplikacji, to czasami mam drobne problemy z idealnie równym pokryciem płytki.. Zdarzają mi się drobne smugi, które przy takim kolorze są mocno widoczne, dlatego drugą warstwę zazwyczaj nakładam nieco grubszą, bo to ułatwia mi sprawę i pomaga uniknąć niedoskonałości..
Co prawda czas schnięcia jest wówczas trochę dłuższy, ale przynajmniej powierzchnia jest gładka i bez smug..

Moim zdaniem taka klasyczna biel to absolutny niezbędnik.. Świetnie nadaje się pod wszelkiego rodzaju zdobienia, czy też jako baza pod słabo kryjące kolorki. Zanim kupiłam Chinkę korzystałam z białego Inglota, ale mając wybór zdecydowanie chętniej sięgam jednak po Snow. Kolor jest czystszy, pigmentacja lepsza. Dla mnie nie ma porównania..

A co Wy o niej myślicie? Korzystacie z czystej bieli w swoich zdobieniach? Macie swoich ulubieńców wśród "snieżynek"? :)











Komentarze

  1. Śliczny! Moją ulubioną bielą jest akurat coco z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tej bieli.. Z Miyo mam tylko jeden lakier.. Śliczny swoją drogą, ale bieli nawet nie kojarzę z blogów..

      Usuń
    2. http://kurka-bloguje.blogspot.com/2013/11/kokos.html proszę :) Ale jeśli jesteś wrażliwa na zapachy to bombie słodkością z kilometra :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta biel ;)

    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na biel to faktycznie.. Choć dla mnie solo biel na paznokciach odpada.. Koniecznie dorzuciłabym jej stemple albo naklejki jakieś..

      Usuń
  3. Jakoś nie potrafię się przekonać do czystej bieli na paznokciach. Nie wygląda ona źle, ale zawsze mi czegoś brakuje... Posiadam lakier z GR z serii with protein nr 242, klasyczna biel, troszkę problematyczna w nakładaniu ale da się z nią pracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja solo nigdy bieli nie nosiłam i nosić nie planuję.. Za to ze stemplami czy naklejkami to już inna bajka.. A biel to niezwykle wdzięczne tło pod wszelkiego rodzaju zdobienia.. :)

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie znalazłam idealnej bieli, a przerabiam już biel Miyo, dwie Sally Hansen, Flormar i Orly...

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie biały na paznokciach jak najbardziej tak:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel to podstawa przy zdobieniach, wystarczy dodać brokat czy jakieś malunki i już jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedynie biel Sensique i teraz Lovely Classic, ale lepiej jednak wspominam tą z Sensique. Ta z Lovely nie jest zbyt dobra...

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię taką biel i sama chciałam w niego jakiś czas temu zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna biel, chociaż jeśli chodzi o kolory biały i czarny wole tańsze marki , bo u mnie idą jak woda więc bym chyba zbankrutowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak dużo jej nie zużywam, no i kocham chinki, więc wybór był prosty ;)

      Usuń
  10. pięknie się prezentuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie stonowana;) podoba mi się;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam Biel z Vipery, ale w wersji Bambini i pędzelek był porażką, mam też resztki Sensique i Lovely - ale żadna z nich nie spełniła moich oczekiwań, na razie najlepszą bielą z jaką pracowałam jest Sally Hansen Xtreme Wear #300 White on, chociaż ideałem jeszcze nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji wypróbować żadnej ze wspomnianych przez Ciebie, ale dobrze wiedzieć, że nie są warte uwagi.. Co do SH, to ja osobiście lubię ich lakiery (ale tylko serię Salon i Insta Dri).

      Usuń
  13. Nie wyobrażam sobie nie mieć białego lakieru, chociaż białych paznokci nigdy nie noszę, to jako tło do stempli, wzorów itd. musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam.. :) Solo nie, ale do wszelakich zdobień absolutnie być musi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio