Przejdź do głównej zawartości

Water Marble podejście drugie..

O tym, że uwielbiam efekty jakie daje metoda water marble wspominałam już chyba nie raz..
O tym, że mam z nią nadal problemy chyba również pisałam.. Nie ukrywam, że poza tym że jest to zwyczajnie praco i czasochłonna metoda, to drażni mnie fakt, że nadal mam z nią problemy i nigdy nie mogę być pewna czy mani się uda..
Tym razem również walczyłam strasznie długo.. O ile pierwsza dłoń poszła jako tako znośnie, to z drugą męczyłam się koszmarnie.. Zmieniałam wodę, kombinowałam i nic.. W końcu się udało, ale lekko nie było..

Do zrobienia tego mani użyłam następujących lakierów:

- China Glaze Snow (jako baza)
- China Glaze Grape Pop
- China Glaze Flip Flop Fantasy
- China Glaze Something Sweet
- China Glaze Sea Spray

Po zrobieniu mani dorzuciłam gdzieniegdzie kropki za pomocą sondy, całość utrwaliłam topem, a efekty prezentowały się tak:







Idealnie nie jest, zdaję sobie z tego sprawę, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Komentarze

  1. wow :) genialnie ! ślicznie prezentuje sie maly paznokieć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też siew to bwaiłam i ra mi wychodzi ło a raz nie dużo zalezy od lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierów tym razem użyłam sprawdzonych.. Myślę, że z wodą coś było nie tak, mimo że ją zmieniałam :(

      Usuń
  3. hołliszit! wczoraj Hatsu, dzisiaj Ty... co jeden paznokieć to ładniejszy! :)
    a ja się cieszyłam, że mi raz "wyszło"... pff... o naiwna ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest boski :) mimo męczarni warto....

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! cudownie dobrane kolory i te kropeczki - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam nerwów do tej metody, ale u Ciebie to pełna profeska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból.. Co ja się namęczyłam przy tym mani.. Wkurzałam się niemiłosiernie przy robieniu prawej dłoni.. wierz mi..

      Usuń
  7. wyszło niesamowicie! ja nadal nie mam odwagi nawet spróbować zabawy w water marble, ale jak patrzę na Twoje paznokcie... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co jak co, ale jestem przekonana, że Tobie wyjdzie po mistrzowsku :D

      Usuń
  8. A przestań! Chciałabym, żeby mi tak wyszło :)
    Wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uzyskałaś niesamowity efekt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś za pierwszym razem wyszło mi nieźle, ostatnio chciałam znów wykonać mani tą metodą i była to totalna katastrofa, lakier wpadając do wody zamiast rozpłynąć się na jej powierzchni, tworzył kulkę i opadał na dno... próbowałam kilku różnych lakierów z wszystkimi działo się to samo a wszystko robiłam jak wcześniej :P Także nie tylko Ty masz pewne problemy z tą metodą^^ Co do mani wyszło bardzo ładnie! :) Podoba mi się kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga przy pierwszej próbie miałam dokładnie to samo.. Lakiery, lakierami-trzeba przetestować, bo nie wszystkie się nadają, ale moim zdaniem spore znaczenie ma woda.. Temperatura i rodzaj.. Ja zaobserwowałam, że u mnie kranówa się nie sprawdza.. Jedynie mineralka.. Może tu tkwi problem? Warto spróbować..

      Usuń
  11. Ja się nie nadaję do Water Marble, więc zostaje mi tylko podziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam.. A ja to się niby nadaję? Póki co skuteczność mam 50% ;)

      Usuń
  12. Water marble zawsze mnie zniechęca przez babraninę, ale tutaj wyszło Ci na tyle genialnie, że aż sama mam ochotę trochę się pobrudzić! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta babranina też odstrasza skutecznie.. A jak do tego dodać fakt, ze często gęsto nie wychodzi tak jak bym chciała, to łatwo się wkurzyć ;) Dlatego też nie sięgam po tę metodę zbyt często.. Tym niemniej efekty uwielbiam !!!

      Usuń
  13. Fantastyczne water marble! Muszę kiedyś spróbować ponownie. Za pierwszym razem lakiery w ogóle nie chciały współpracować... na wodzie robiła się zbita, nierozprzestrzeniająca się skorupa :-(
    Jak dla mnie Twoje mani to perfekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam w klubie.. Dokładnie tak wyglądała moja pierwsza próba.. :(
      Lakiery to jedno (ja póki co wiem, że sporo chinek mi działa, że muszę przetestować i inne marki żeby mieć większy wybór) ale myślę, ze sporo zależy od wody.. Może to tylko moje odczucia, że kranówa współpracować nie chciała.. Z mineralną było o niebo lepiej.. Może spróbuj..

      Usuń
  14. pięknie! kolory są ślicznie dobrane tylko jak dla mnie troszeczkę za dużo kropeczek - zrobiło się pstrokato, ale jak wiadomo, co kto lubi ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ;) ja dopiero jestem przez 1 próbą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się tam bardzo podoba. Mi to kompletnie nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj sie.. Mi na 3 podejścia udało się w 50% ;)

      Usuń
  17. Wyszło genialnie, a Ty jak zwykle marudzisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł z uzupełnieniem wzoru kropkami. Najbardziej podoba mi się chyba paznokieć małego palca, wyszedł bardzo subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też wzór z małego palca podoba się najbardziej :)

      Usuń
  19. jak dla mnie jest fantastycznie :) zakochałam się i zaś zapragnęłam tego wzorku u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt świetny, ale jak sama piszesz to pracochłonne i zapewne brudna robota :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudna to jedno, ale dla mnie także trudna.. No ale co jakiś czas będę po nią sięgać, bo uwielbiam efekty jakie daje :)

      Usuń
  21. Nigdy nie próbowałam tej metody, efekt świetny Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd robiłam 3 podejścia.. Pierwsze wyszło tragicznie, drugie całkiem fajnie, przy tym znów mocno się namęczyłam.. Sporo z nią babrania i nie zawsze wychodzi, ale jak już wychodzi... Mmm :D

      Usuń
  22. efekt jest po prosu zniewalający, piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne :) i to dodanie kropeczek dużo daje. no ale najpiękniejszy jest dla mnie mały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkim mały spodobał się najbardziej ;)

      Usuń
  24. jak ty mówisz że jest nie idealnie to ja jestem święta:)super ci to wyszło a jeszcze te kropeczki podkreślają całość zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest, nie jest.. Daleko mi do moich paznokciowych guru, ale pracuję nad tym :D

      Usuń
  25. super połączenie kolorków, fajnie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  26. O jaaa.... wyszło genialnie!!! Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie wyszło! Szczególnie na małym i fajnie, że dodałaś kropki :)
    Muszę w końcu wypróbować tę metodę, chociaż przeraża mnie, że jest taka "brudna" ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.. Zachodu i babrania z nią sporo, ale jest tego warta :)

      Usuń
  28. dla takiego efektu warto sie pomeczyc <3

    OdpowiedzUsuń
  29. *.* REWELKA <3 boskie, boskie, boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie Ci to wyszło a Ty mi tu narzekasz hehe :) kolorystyka jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Z drugą ręką było gorzej.. Namęczyłam się strasznie nim uzyskałam znośny efekt..

      Usuń
  31. Jak dla mnie mistrzostwo :) jak wszystkie Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie Ci to wyszło, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne! Mi w ogóle metoda wodna nie wychodzi, żałuję, ale nie umiem i koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  34. zarąbiście mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio