Przejdź do głównej zawartości

Abstrakcyjnie...

Dzisiejszy mani zainspirowany został manicurem CHALKBOARDNAILS.
Jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że muszę spróbować zmalować coś podobnego..
Wyszło nieco inaczej niż w oryginale, ale efekt i tak mi się podoba.. Muszę dopracować jeszcze technikę i pobawić się kolorami, ale z pewnością jeszcze nie raz spróbuję  nią coś wyczarować..

Manicure zaczęłam od pomalowania paznokci białą bazą, dzięki której pozostałe lakiery były bardziej wyraziste.. Użyłam do tego lakieru China Glaze Snow.
Następnie zabrałam się za nakładanie pasków kolejnymi kolorami lakierów.. Kluczem w tej metodzie jest dokładne osuszenie pędzelka o brzeg buteleczki, tak by pozostały na nim jedynie resztki lakieru. Takim, niemal suchym pędzelkiem nanosimy kolejne paski, plamki czy co tam nam po głowie chodzi.
Na koniec korzystając z tej samej metody dodajemy ostatnie, czarne akcenty..
Całość utrwalamy topem i gotowe :)

Proste, prawda?? :)

Użyte lakiery:

- China Glaze Snow
- China Glaze Pink Plumeria
- Hean City Fashion 171
- Hean City Fashion 159
- Hean Fluo 495
- Mariza 59
- Vipera 816
- Golden Rose Rich Color 35










Jak Wam się podoba taki mani??

Komentarze

  1. Świetny efekt, pierwszy raz coś takiego widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też pierwszy raz widziałam tego typu mani, dlatego od razu zabrałam się za zrobienie własnej wersji.. :)

      Usuń
  2. Wiesz, że kiedyś odgapię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odgapiłam, więc absolutnie nie mam nic przeciwko ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To na pewno.. Zwłaszcza, że użyłam wielu neonowych kolorków :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taki był plan.. Wesoło, kolorowo i optymistycznie :)

      Usuń
  5. Jest świetnie! Pierwsze słyszę o tej metodzie, muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość.. A w sumie nic w tym wielkiego.. Wystarczy solidnie osuszyć pędzelek ;)

      Usuń
  6. o łaa, ale świetny efekt! jak jakiś obraz słynnego malarza

    OdpowiedzUsuń
  7. łał robi efekt i wydaje się po twoim opisie dosyć proste do zrobienia muszę kiedyś spróbować .
    Genialnie ci wyszły :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proste.. Nic tylko kombinować z połączeniami kolorów :)

      Usuń
  8. Faktycznie proste :-) Przypomina mi to ,,grunge manicure" tylko jest w znacznie łatwiejszy do wykonania. Też rzucił mi się na oczy ten post u CHALKBOARDNAILS :-) Grunge gdzieś wcisnęłam w katalog z inspiracjami i dopiero teraz sobie o nim przypomniałam... może pora go zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.. A ja o "grunge manicure" nie słyszałam.. Muszę poszperać i zobaczyć co to takiego..

      Usuń
    2. Ciężko jest znaleźć coś sensownego. Na blogu gdzie ja to znalazłam już tego nie ma... tylko te moje jpg'i się ostały plus zdjęcia (te same co moje) w innych portalach... dziwne. Odnoszę w ogóle wrażenie, że ten ,,grunge" odnosi się do typu zdobień gdzie uszkadza się górną warstwę lakieru (palcem, acetonem).

      Usuń
    3. No właśnie szukałam i w sumie niewiele znalazłam na ten temat..
      Kilka postów pokazywało podobny efekt, ale za pomocą użycia acetonu (ja to znam jako metodę akwarelową, którą swoją drogą też dopiero co odkryłam i która bardzo mi się podoba), ale był też i taki który, tak jak mówiłaś, pokazywał "uszkadzanie" wierzchniej warstwy lakieru..

      Usuń
    4. Dla mnie technika akwarelowa polega na rozmywaniu lakieru względnie świeżego lub całkowicie mokrego. A ta za pomocą acetonu zakłada ,,zmywanie" gdzieniegdzie poszczególnych kolorowych warstw odsłaniając te pod spodem. Czy to też do akwareli można zaliczyć? chyba nie...

      Usuń
    5. Hmm.. Sama nie wiem.. Tej drugiej chyba nigdy nie stosowałam.. Tzn w sumie stosowałam coś podobnego, ale nie tyle używając acetonu co folii, ale to już znowu inna bajka.. ;)
      Z resztą.. Czy to ważne jak te metody nazwiemy?? ;)

      Usuń
    6. Zapewne nie :-) Ale czasem warto wiedzieć co jest co. Ale chyba do tego dzisiaj nie dojdziemy ;-P Tutaj potrzeba specjalisty ;-P

      Usuń
    7. Cóż.. Ja na specjalistę się nie kwalifikuję ;)

      Usuń
  9. Też widziałam te paznokcie u Chalkboardnails :D Dobrze, że opisałaś o co kaman, to sobie zrobię ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem z niecierpliwością na twoją wersję :D

      Usuń
  10. Bombowe pazurki :D sztuka w mini wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba takie skojarzenie :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Abstrakcyjnie, ale perfekcyjnie! Nie da się obok niego przejść obojętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie się prezentuje : D

    OdpowiedzUsuń
  14. intrygujące, wygląda jak obrazy sztuki nowoczesnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Ci to wyszło. Bardzo mi się podoba. Muszę też spróbować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

Hello, Autumn ! - jesienna kolekcja lakierów B. Loves Plates

Hej hej. Dziś mam dla Was recenzję najnowszej, jesiennej kolekcji lakierów stemplowych B.Loves Plates , o wdzięcznej nazwie HELLO, AUTUMN!  :) Kolekcja liczy 6 lakierów: - BLP 42 Mysterious Fog - piękna szarość z wyraźnymi niebieskimi tonami, kremowa - mój faworyt - BLP 43 Cozy Blanket - morska zieleń z bardzo subtelnym shimmerem (na moich zdjęciach                                      wyszedł nieco zbyt niebiesko, to taki mix niebieskiego i zielonego) - BLP 44 Falling Leaf - piękna, wiśniowa czerwień z shimmerem - BLP 45 Rainy Mood - dość ciemny odcień niebieskiego z lekkim shimmerem - BLP 46 Chestnut -  piękny odcień brązu, autentycznie przypomina kasztany :) - BLP 47 Cashmere Coat - butelkowa zieleń z shimmerem Możecie je kupić na Allegro: KLIK [ ENG] Hello. Today I'd like to show you the newest autumn stamping polish collection from B. Loves Plates . It's called HELLO AUTUMN! and there are 6 polishes in this collection : -  BLP 42 Mysterio