sobota, 3 sierpnia 2013

Hean City Fashion # 169

Kolejnym lakierem z serii Hean City Fashion, który chciałabym Wam pokazać jest oznaczony numerem #169 intensywny niebieski odcień z delikatnym, błyszczącym w słońcu shimmerem..
Dla mnie taki smerfny kolorek ;)

Nie mam zastrzeżeń co do konsystencji ani aplikacji. Nie zanotowałam problemów ze smużeniem, lakier ładnie się nakłada i kryje przy dwóch warstwach.. Schnie w średnim tempie (przynajmniej ta pierwsza warstwa, bo na drugą zarzuciłam od razu Seche Vite)..
Bardzo fajnie sprawdził się jako tło do wzorków, ale o tym przekonacie się jutro.. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co zmalowałam :D

A na zakończenie garść faktów.
Lakier ma pojemność 12 ml, kosztuje 7,99 zł i dostępny jest w sklepie internetowym HEANKLIK









ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania

18 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że jest podobny do Sensique Strong&Trendy- Forget Me Not ;). Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam (chyba) żadnego lakieru Sensique, więc ciężko mi powiedzieć, ale pewnie masz rację :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda.. Kolor nieba, albo smurfów ;)

      Usuń
  3. piękne paznokcie, idealna długość i cudowny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest dosyć podobny do tego Sensique ale ten spawia wrażenie, że lepiej się go aplikuje ;) Uwielbiam niebieskie lakiery i te również bardzo mi się podoba. Smerfne odcienie są super! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.. Taki intensywny, niebieski kolor, zawsze nastraja mnie pozytywnie, bo przywodzi na myśl bezchmurne niebo :)

      Usuń
  5. bardzo ładny, jest totalnie w kolorze basenów kąpielowych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, jaki świetny kolor!:d mega intensywny! musze wkońcu przestać obgryzać paznokcie. ajj:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przestałam raptem kilka lat temu, a wierz mi robiłam to przez pewnie blisko 20 lat ;) A teraz sama widzisz jaka lakieromaniaczka ze mnie ;)
      Trzymam kciuki..

      Usuń
  7. Nie barwi skórek ani paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zmywaniu odrobinę brudził ale bardzo delikatnie jak na niebieski kolor.. Co do przebarwienia płytki, to aktualnie walczę z przebarwieniami jakie zostawił mi inny lakier, więc trudno mi na 100% powiedzieć, ale nie zauważyłam by było jakoś gorzej ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)