sobota, 6 lipca 2013

Seksowna czerwień, czyli Hean City Fashion #160

Kochani dziś mam dla Was recenzję ostatniego z trójki lakierów Hean City Fashion, które przyleciały do mnie niedawno do zrecenzowania..
Numerek 160, to klasyczna, seksowna czerwień o kremowym wykończeniu.. Kolor, który każda kobieta w swoich zbiorach posiadać powinna :)

Konsystencja lakieru jest bardzo przyjemna- nie ma mowy o smużeniu, pędzelek wygodny, a czas schnięcia całkiem niezły..
Pigmentacja również zadowalająca - na zdjęciu widzicie 2 cienkie warstwy..

Do tego piękny połysk..

Jednym słowem, bardzo sympatyczny i niedrogi lakier :)


Lakier ma pojemność 12 ml i kosztuje 7,99 zl.
Znajdziecie go TUTAJ

Jak Wam się podoba?




ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania

10 komentarzy:

  1. Cudowna czerwień :) mam w planach zakup kilku lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam.. Mam pokaźna kolekcję lakierów Hean (i nie tylko, bo cienie również lubię)i polecam.. fajne produkty w niskiej cenie :

      Usuń
  2. cudowny kolor, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie zbyt rzadko sięgam po czerwienie.. Chyba muszę to zmienić :D

      Usuń
  3. Klasyka!
    Z tego też względu czerwień zawsze się wybroni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, bardzo lubię czerwienie na paznokciach. Niestety nie miałam żadnego lakieru z tej firmy, mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczny kolor :)
    Ja nie wiem co mi ostatnio jest, ale co pomaluję paznokcie na czerwono, to mi jakoś dziwnie za elegancko, a przecież lubię czerwony O.o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)