środa, 6 marca 2013

China Glaze Hologlam - zapowiedź / press release

Tym razem coś dla fanek holo.. China Glaze wypuszcza w marcu nową kolekcję lakierów o holograficznym wykończeniu, o nazwie HOLOGLAM. Widziałam już nawet jakieś swatche w necie i przyznam, że kilka kolorów wpadło mi w oko.. Jak tylko będą dostępne, na pewno się skuszę na co najmniej dwa z nich..

This time I've got something for holo fans. In march China Glaze will release the new collection of  holografic polishes called HOLOGLAM.  I saw swatches already and I must say say that a few of them caught my eye.. I will be buying them for sure..




 Astro-Hot: soft, baby pink


Cosmic Dust: silver metal


Don’t Be A Luna-Tic: turquoise aqua

Galactic Gray: warm, gunmetal


Get Outta My Space: powdered violet


Infra-Red: warm, magenta pink


Not In This Galaxy: bright, warm coral


OMG A UFO: warm, moss green


Sci-Fly By: light, silver blue


Strap On Your Moonboots: midnight sky blue


Take A Trek: cool, denim blue


When Stars Collide: warm maroon


Macie swoich faworytów? Mi podoba się cała kolekcja, ale skuszę się pewnie tylko na ciemniejsze odcienie:  Galactic Grey, Strap On Your Moonboots i może When Stars Collide.. Zobaczymy..

Do you have any favourites? I like every single one of them, but will probably buy only the darker ones: Galactic Grey, Strap On Your Moonboots and maybe When Stars Collide.. We'll see..

26 komentarzy:

  1. *.* ło matko, przygarnęłabym wszystkie, nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mamy jakieś zgranie myśli, bo ja też dzisiaj przeglądałam tę kolekcję i zbierałam materiały na zapowiedź, ale mnie ubiegłaś! :)

    mnie podoba się to UFO.

    Zaraz Ci wrzucę na fb coś MEGAholo *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. silver metal wygląda obiecująco, ale chciałabym zobaczyć go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *poszła szukać kupca na swoją nerkę* pewnie będą cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam swatche w necie i muszę przyznać, że są mniej holo niż holografy z CC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale kolorki mi się podobają :D

      Usuń
    2. Ale ceny pewnie będą z kosmosu - jak cała kolekcja w sumie. :D

      Usuń
    3. Myślisz? Ja liczę, że max 4-4,5 dolara na Head2Toe..

      Usuń
    4. Miejmy nadzieję, bo mi podoba się aż 6 odcieni :)

      Usuń
  6. Świetne kolory, prawie wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Faworyci są, czy planujesz kupić wszystkie?? ;)

      Usuń
  8. o wow! już mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują.. ale pewnie nic z tego... szkoda, że są takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak wyglądają na pazurach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie da się już znaleźć swatche :)

      Usuń
  12. Ja posiadam jeden lakier Holo z China Glaze, ale z kolekcji, która pokazała się już bardzo dawno temu. Leżał zapomniany, aż w końcu go wyciągnęłam i zakochałam się na nowo :) Dodałam wczoraj notkę właśnie z jego udziałem :) Jest cudowny pod każdym względem - jeśli te będą podobne to mój portfel będzie biedny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zaciekawił mnie Strap On Your Moonboots, chociaż inne odcienie również kuszą i zachęcają do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę w sobotę na targach, jak będą piaskowe Zoye czy kupić Ci jakąś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwę się na FB.. Wszystko zależy od ceny.. Mam w planach kolejne zamówienie na Head2Toe, nie wiem czy będę się mogła także na Zoyę skusić..

      Usuń
  15. Piękności, zwłaszcza infra-red :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)