Przejdź do głównej zawartości

AllePaznokcie - kawiorowy mani

Pora na recenzję ostatniego produktu od sklepu AllePaznokcie..
Dziś chciałabym podzielić się z Wami swoja opinią o zestawie do kawiorowego manicure..
Nigdy wcześniej nie miałam z tą techniką do czynienia, ale teraz już wiem że to chyba jednak nie dla mnie..
Ale po kolei..

W zestawie mamy bulion oraz pasujący do niego kolorystycznie lakier.. Aktualnie koszt takiego duetu to 14,90 zł - możecie go nabyć w sklepie AllePaznokcie.

Lakier ma ładny kolor, bardzo przyjemną do malowania, żelkową formułę i o dziwo na prawdę szybko wysycha (nie musiałam nawet korzystać z Seche). Niestety ma jedną ogromną wadę.. Krycie  L
Nawet przy 5 warstwach (tyle mam na zdjęciach) delikatnie widoczne były końcówki. Jeżeli chcecie na każdym palcu mieć kawior to pewnie nie jest to problem, ale ja osobiście zdecydowałam się jedynie na akcent w postaci kawioru na palcu serdecznym, więc krycie miało dla mnie znaczenie..

Sama aplikacja bulionu czy też kawioru do najłatwiejszych moim zdaniem nie należy.. W małym słoiczku nieco trudno zanurzyć zwłaszcza dłuższe paznokcie, poza tym kuleczki lubią uciekać, utrudniają ponowne zamknięcie słoiczka.. Denerwowało mnie to..

Trwałość takiego zdobienia to dla mnie kolejna wada.. Po pierwszym myciu głowy odpadła część kulek, co wyglądało nieestetycznie, więc musiałam je po prostu zmyć.. W ramach testu sprawdziłam po myciu jak trzymają się pozostałe kulki i tu już było super, bo nawet szorowanie szczoteczką ledwo je ruszało.. No ale cóż.. Skoro część uciekła to dosztukowywać mi się ich już nie chciało, choć pewnie by można..

Niestety ta metoda zdecydowanie nie przypadła mi do gustu i jestem przekonana, że więcej po nią nie sięgnę..
Bulion wykorzystam jako dodatek do zdobień, na pewno się nie zmarnuje, ale jako kawior na całym paznokciu u mnie już raczej nie wyląduje niestety..

A jak Wam się podoba kawiorowy manicure? Uległyście tej nowej modzie?

It's time for the review of the last product sent to me by AllePaznokcie..
Today I'd like to show you the set for caviar manicure. I've never tried anything like this before, but now I know it's not for me.. But let me start from the beginning..

The set consists of caviar and colour matching polish.It costs 14,90 PLN and can be bought from AllePaznokcie

The polish itself has a pretty colour, very nice jelly formula and it dries really quickly (I didn't even had to use Seche Vite). Unfortunatelly it has a one huge flaw. It lacks opacity   Even with 5 layers (that's what you can see in the pictures) the tips of my nails were still a bit visible. It might not be so important if you want to put caviar on all of your nails, but since I decided to wear it only on my ring finger, it was a problem.

The application of the caviar itself was not so easy either. It is a bit hard to place longer nails in this small jar,  the beads tend to fall of the jar and they stuck on the edges of the jar (not sure how to explain it in english) making it hard to close it again.. It irritated me..

What I need to mention too, is the fact that this manicure was not long lasting at all..
I had to wash my hair a few hours after painting my nails. Some of the beads fell off, which did not look great. I could add cavior to empty spaces, but since i didn't really like it, I decided to get rid of it right away..

Before I did so I tested the remaining beads. They stuck to my nails and didn't fell even when I used a  brush, so that's good.

All in all I have to say that I do not like caviar manicure, and will never try it again. I will make use of it, but in a different way, as a part of my manicures - it won't be wasted, don't worry  ;)

I wonder what do you think of the caviar manicures.. It is so popular right now. Do you like it, or hate it?







ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania / this product was sent to me for review

Komentarze

  1. Ślicznie wygląda, ale strasznie szkoda ze wzdlędu na trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostateczny efekt jest bardzo ciekawy, ale krycie lakieru-bazy i trwałość... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 warstw?? łoooretyjeju!! U mnie bulion też szybko poodpadał, więc nie jestem przekonana do tego zdobienia. Ale kuleczkom znalazłam już inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka opakowań kawioru, ale strasznie nietrwałe to... Do jakiejś sesji zdjęciowej ok, ale na co dzień tego się nie da nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie wygląda to ładnie na zdjęciach ale nie wyobrażam sobie swoich paznokci z takimi kuleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten kolorek, taki wiosenny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru bazowego bardzo ładny. Szkoda tylko, że z kryciem tak kiepsko. Podoba mi się efekt tego kawioru i chciałabym przetestować to u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest,uwielbiam kawior na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kłopotliwe, ale ładnie wygląda:) Mam trochę bulionu i od kilku miesięcy leży nie używany, nie wiem czy się przekonam i w końcu po niego sięgnę:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to ten cały pomysł z kawiorowymi paznokciami to jakaś pomyłka... Ani trochę mi się nie podoba ani na paznokciach ani sam pomysł. No i te 5 warstw w Twoim przypadku.. Porażka ;/ Ładny kolor, nic po za tym :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kawior wygląda super na pazurkach, ale to tylko na "jedno wyjście" się nadaje, bo te kuleczki szybko odpadają, sama miałam to kilka razy i nie ma co się męczyć na wszystkie paznokcie, na 1 lub 2 zupełnie wystarczy, zwłaszcza że na drugi dzień już nie wygląda to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bajer, przyjemnie się na to patrzy

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przyjemne dla oka to, mam ochotę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest piękny ale osobiście nie podoba mi się takie wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie się prezentuje, ale ta trwałość .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby fajny ten kawior, ale może wina leży w kolorze? Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda super !! muszę kiedyś spróbować zrobić takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że słabo kryje. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do tego zestawu dostałam jeszcze top nawierzchniowy i chociaż takie zdobienie wygląda gorzej to za to trzyma się dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kawior od ciate, wczoraj zrobiłam pierwsze testy i nie jest źle. Po dociskałam kuleczki, wzmocniłam seche i wytrzymał 2 dni, kilka kuleczek odpadło przy końcówkach i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  21. przypomina mi peeling z pat&rub haha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..