czwartek, 11 października 2012

Red Angel próba druga..

Drugie podejście do płytek Red Angel..
Baza to Golden Rose z kolekcji Matte.
Stempelki wykonane lakierem Zoya Valerie.
Użyte płytki to: RA-112 i RA-121

Niestety wzorek odrobinę rozmył się pod topem matującym Essence. Mam nauczkę by do utrwalania stempli używać najpierw czegoś sprawdzonego a dopiero na to dawać mat innego..

Ciekawa jestem jak Wam się podoba..

Aha.. Następny post już na pewno poświęcę pokazaniu dokładniej wszystkich "aniołków" :)
Tak więc zapraszam już teraz..  :)







13 komentarzy:

  1. bardzo ładnie to wygląda:) Jestem pod wrażeniem. Kolor bazujący jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda! bardzo mi się efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, śliczny jest ten lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie bardzo staranne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, stempelki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :)
    Ile szedł Ci ten duży stempel z ebaya?
    Bo ja go jeszcze nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pamiętam dokładnie. na bank dłużej niż zakupy z USA (czytaj 2 tygodnie) ale czy to były 3 tygodnie czy 4 to Ci nie powiem..

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)