sobota, 22 września 2012

Brudny wrzosik od Delii

Dziś bardzo szybki post, bo czasu u mnie ostatnio coraz mniej niestety..  :(

Bohaterem jest brudny wrzosik od Delii z numerkiem 137

Kolor moim zdaniem typowo jesienny. Dla mnie to właśnie brudny wrzos z odrobiną szarości, a momentami mam wrażenie że również fioletu. Ciekawy, stonowany.. Całkiem sympatyczny.. Wykończenie kremowe.

Konsystencja jak dla mnie ciut gęsta, ale tragedii nie ma. Malowało się nim przyzwoicie. Schnie dość długo, kryje przy 2 warstwach. Trwałości niestety nie sprawdzałam.






Jak Wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten brudas :D
    Miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Super, w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bardzo! Lubię takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie, będzie idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny szaraczek ale pewnie mu trochę smutno samemu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz mnie.. nie mogłam biedaczka tak samego zostawić.. :D
      Pojutrze ciąg dalszy ;)

      Usuń
    2. I gdzie to zdobienie, co? :P

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)