środa, 6 czerwca 2012

Gradient + stempelki

Dziś zdobienie, które samo w sobie nawet mi się podobało, ale niestety zbytni pośpiech w jego robieniu skończył się średnio, czyli odciśnięciami i lekkim "obdrapaniem" lakieru :(  Na szczęście chyba na zdjęciach zbytnio tego nie widać, więc go Wam pokażę..

Ciekawa jestem co o nim myślicie..

Do jego zrobienia użyłam:

- bazy Nail Tek Foundation II
- lakieru wygranego u MADY - China Glaze - An Affair to Remember
- lakieru China Glaze - Up All Night
- Zoya Chloe
- białego Inglota jako lakieru do stempli
- top coat Color Club
- no i płytki bodajże Essence







Co o tym myślicie

14 komentarzy:

  1. fantastyczne paznokcie :) w sam raz na jakiś bal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wspaniałe:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą płytkę z Essence ale mi niestety nie wychodzą wzorki tak ładnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiększyłam zdjęcia i odrapań i odgniotków nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Musi przyciągać uwagę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ;D Jak ja nie mogę się napatrzeć na te cuda na pazurkach jakie malujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie mani się podoba, świetnie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że mimo niedociągnięć mani spotkał się z tak pozytywnym przyjęciem :)
    Dzięki dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podoba, świetnie wyglądają te białe wzorki, dodają uroku całemu manicure:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)