piątek, 15 czerwca 2012

Czerwony jak cegła, czyli słów kilka o Brick Look 631 od Hean

Daffodila i drobinki już widziałyście, teraz czas na kolejny lakier z limitowanej kolekcji, zainspirowanej przez internautki :)

Brick look nr 631 to moim zdaniem najciekawsza z czerwieni w tej kolekcji. Nie miałam dotąd niczego podobnego.. Faktycznie ma taki ceglasto czerwony kolorek.. Bardzo sympatyczny moim zdaniem.. Do tego mikro shimmerek, ale prawie nie rzucający się w oczy.



Konsystencja jest zupełnie normalna. Zdecydowanie nie jest to luźny lakier, ale też na pewno nie gęsty.

Ładne krycie uzyskujemy już niemal standardowo przy dwóch warstwach.

Buteleczka ma pojemność 7 ml i kosztuje całe 4,99 zł ;)
Jak dla mnie super, bo te 15 ml butle to chyba ciężko wykończyć nim się zestarzeją, zwłaszcza jeżeli tak jak ja, jest się lakieromaniaczką i ma się ich nieco większe zbiory niż "normalna" kobieta ;)

Minus za dostępność. Niestety stacjonarnie trudno dorwać kolorówkę Hean. na szczęście zostaje nam strona internetowa marki..

Choć wielką fanką czerwieni nie jestem, to ten kolorek mnie zaciekawił i przyznam, że dobrze się w nim czułam..
Ciekawa jestem czy i Wam przypadł do gustu.. Piszcie :)





Dodałam mu później warstwę topu Zoya Chloe, ale jakoś średnio mi ten duet wyglądał.. Zoyka nie miała okazji się tu wykazać. Myślę, że o wiele fajniej będzie się prezentowała na jakiejś ciemnej bazie.. Ale o tym innym razem ;)



15 komentarzy:

  1. cegiełka mi się podoba :) i czekam na więcej zdjęć zoyki, bo żem jej bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ceglany kolor:) Super:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena fajna kolor również ale tego lakieru jeszcze w sklepie nie widziałam ;P Gdzie go zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam. Dostałam ;)
      Cała kolekcja przyleciała do mnie w ramach nagrody za zaprojektowanie jednego z lakierów :D

      Usuń
  4. Z Zoyką wygląda szałowo, ja uwielbiam takie połączenia, sama mam podobne teraz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A powiem Ci, że mi z Zoyą bardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejny piękny odcień... Kusisz tą nową kolekcją a niestety szukałam jej i u mnie nigdzie jej nie ma w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaje net niestety, ale tam jest wszystko ;)

      Usuń
  7. Zoyka <3 Nie jest źle na takim tle, ale faktycznie, ona najpiękniej wygląda na ciemnym tle. :) A sam ceglasty kolor bardzo ciekawy i niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się podoba efekt z Zoyą :) No i bardzo ładny odcień czerwieni :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Zoyką mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo ceglasty kolorek podoba- zresztą moim znajomym także bo niemogłam się oprzeć i go kupiłam :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)